Vraag

Hoe kan ik mijnziggo account verwijderen?

• 24 juni 2019
  • 4 Reacties
  • 125x Bekeken

Op mijn oude adres woonde ik samen en hadden we een ziggo account op mijn emailadres. Nu ben ik verhuisd en heb zelf ook Ziggo, maar kan geen eigen mijnziggo account aanmaken omdat mijn emailadres dus is gebruikt op het vorige adres. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik met mijn emailadres een nieuw account kan aanmaken?

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Welkom @Fabb op de Community

Een moderator kan dit voor je verwijderen en of misschien je ziggo account aan je nieuwe adres koppelen met een nieuw klantnummer.

Ik ga dit in ieder geval even voorleggen.
Ik kan niet bellen met ziggo, want er is iets mis met mijn simkaart. Heb via facebook messenger geprobeerd de vraag te stellen maar krijg geen antwoord.
Wat je wilde kon door het bestaande abo als 'verhuizing' mee te nemen naar je nieuwe adres & je achterblijvende partner een nieuw abo te laten afsluiten.
Dat heb je niet zo gedaan. Heb je dit vooraf goed uitgezocht? Je kunt op je klompen aanvoelen dat dit alles niet zomaar gaat.
Of dit nog te fixen is, weet ik niet.
Dat krijg je te horen van een Mod, die langskomt.
Reputatie 7
Hey @Fabb . Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe woning!
De situatie die je omschrijft is wel een lastige. Om even alles op een rijtje te zetten; is het abonnement op je vorige adres nog actief? En is deze overgenomen?
Een mijnZiggo account blijft inderdaad actief en ongewijzigd, wanneer een abonnement blijft staan of wordt overgenomen. Je zult dan dus een nieuw account moeten aanmaken op je nieuwe abonnement op je nieuwe adres.

Ik hoor graag even hoe het precies in elkaar zit, zodat we zeker weten hoe nu verder 🙂

Reageer