StéphanieBerris

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heeft Ziggo geen "bel me terug" optie?

het lukt mij niet om Ziggo te bereiken, telkens hele lange wachttijden. 

Zocht ernaar op de site maar vond nergens een ‘bel mij terug’ optie.

Kent Ziggo die niet? 

gr

Stéphanie

5 Reacties 5
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Volgensmij is die er niet meer in tegenstelling tot vroeger.

Zou ik je misschien kunnen helpen met je vraag??

Vibram Barefoot

Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes

Hallo Stephanie, hoe heb je geprobeerd Ziggo te bereiken via je vaste telefoon? ( 1200 ) gratis, je kan Ziggo ook via de chat, of het contact formulier bereiken. Tja, het kan wegens drukte gewoon langer duren. ``bel mij terug `` optie hebben ze volgens mij niet. Ik denk dat de chat of het contact formulier de snelste manier zijn.

StéphanieBerris
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja inderdaad erg lange wachttijd... 

Ik heb een horizon box en een 2e kleine box boven. Nu moet ik een keuze maken hoe verder. Maar ik heb daar hulp bij nodig. 

De box beneden reageert ook erg slecbt, dus wellicht is die ook wel aan vernieuwing toe. 

Boven kijken we graag live tv maar willen we ook graag on demand kunnen kijken en terug kunnen kijken. 

Vroeger konden we ook netflix kijken boven maar niemand bij ziggo lijkt te begrijpen hoe dat mogelijk was.... Dat zouden we het liefst weer kunnen. Maar ruimte voor een grote box hebben we boven niet. 

Dus ik vraag me af wat de beste optie is voor ons. 

Ik heb nu dus zo'n kleine extra box maar die is wel met coax verbonden ook. 

 

Als iemand licht in de duisternis kan brengen, graag. 

Groeten 

Stéphanie

 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
StéphanieBerris wrote:

Ja inderdaad erg lange wachttijd... 

Ik heb een horizon box en een 2e kleine box boven. Nu moet ik een keuze maken hoe verder. Maar ik heb daar hulp bij nodig. 

De box beneden reageert ook erg slecbt, dus wellicht is die ook wel aan vernieuwing toe. 

Boven kijken we graag live tv maar willen we ook graag on demand kunnen kijken en terug kunnen kijken. 

Vroeger konden we ook netflix kijken boven maar niemand bij ziggo lijkt te begrijpen hoe dat mogelijk was.... Dat zouden we het liefst weer kunnen. Maar ruimte voor een grote box hebben we boven niet. 

Dus ik vraag me af wat de beste optie is voor ons. 

Ik heb nu dus zo'n kleine extra box maar die is wel met coax verbonden ook. 

 

Als iemand licht in de duisternis kan brengen, graag. 

Groeten 

Stéphanie

 

 

Hoi,

Die keuze vind ik zelf niet zo moeilijk   de next werkt veeeeeeeel beter dan de horizon.

Dus als ik jou was zou ik de keuze maken voor de next en een 2e next , maar ik moet er wel bij vermelden dat je voor beide next boxen een coax kabel aanwezig moet hebben.

De grote zal wel een coax kabel hebben maar zeg maar daar waar de 2e komt moet ook een coax kabel aanwezig zijn < dit geld voor als je normaal Live tv wil kijken.

Je kan met een goede wifi verbinding ( die moet echt heel goed zijn ) ook vertraagd kijken via de next dat wil zeggen als het 20:00 uur journaal begonnen is rond de 2 minuten later vertraagd kijken en dat geld voor alle programma's

En het beste is om een lan/utp kabel er op aan te sluiten dus eigenlijk een coax en utp kabel.

 

En de next is een wereld van verschil werkt veel beter en is sneller ! 

 

Edit: ik had over het feit dat je een coax had liggen naar de kleine heen gelezen dus dat is goed !

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @StéphanieBerris - Welkom op de Ziggo Community! En ik zie dat je ondanks lange wachttijden elders, hier al van goede antwoorden bent voorzien!

Tevens zie ik dat je inmiddels de bestelling voor de Mediabox Next hebt doorgegeven, laat je weten hoe het gaat?

Uitgelicht topic