RCeresa

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis extra zender pakket niet zichtbaar

Hallo,

 

Ik heb de mail ontvangen dat ik gebruik kan maken van de gratis extra's omdat we Ziggo en Vodafone gebruiken. Echter als ik inlog bij Mijn Ziggo en kijk bij Nonstop Extra's, zie ik wel Safe Online installeren en Mijn Vodafone Extra's staan, maar niet Extra zender pakket kiezen staan.

 

Ben ik te ongeduldig of klopt er iets niet?

 

Gr R. Ceresa

4 Reacties 4
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Hebt u al gekeken onder producten > televisie > extra zenders beheren?

RCeresa
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan onder producten - televisie kiezen voor zenderoverzicht en daar weer naar extra zenders, maar daar kan ik kiezen uit alle pakketten en staan er uiteindelijk gewoon de normale kosten bij?

 

Ik zou verwachten dat het een optie zou zijn naast de andere twee die staan onder Nonstop extra's op de begin pagina?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Het kan tot 4 weken duren voor alles in de systemen van Ziggo is doorlopen en de gratis opties zichtbaar en te activeren zijn in Mijn Ziggo. Of u te ongeduldig bent en of er iets niet klopt, kan ik, als gewone klant, niet beoordelen. Wellicht kan een moderator u daarbij helderheid verschaffen. Zij komen op werkdagen langs de topics. Als u zorgt dat uw NAW gegevens in uw communityprofiel staan vermeld, kunt u een van de komende dagen een reactie van hen verwachten.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @RCeresa - allereerst welkom hier! Als inderdaad de andere extra's al ‘aan’ staan, dan hoort het zenderpakket ook mogelijk te zijn. In jouw situatie gaat er iets niet helemaal goed met het abonnement, want je lijkt geen digitale televisie bij ons af te nemen. Dan vervalt deze extra optie.

Ik heb je hierover een privébericht gestuurd 🙂

Uitgelicht topic