Frank070

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis extra tv pakket via Hollandsnieuwe

Hallo.
EEn poosje geleden kreeg ik een email bericht van Hollands nieuwe dat ik een jaar lang een gratis extra tv pakket mocht kiezen bij Ziggo. In die mail stond ook dat ik daar nog een mailtje van Ziggo zelf over zou krijgen.
Of ik heb m per ongeluk gewist, of niet gehad. Maar ik kan er niets meer over terug vinden in mijn mail.
Zijn er misschien nog andere opties om dit te kunnen achterhalen of eventueel te kunnen activeren.?
Bbedankt voor alle hulp alvast.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
14 Reacties 14
Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Even een belletje doen naar klantenservice, heb ik ook gedaan. heb ook een berichtje gehad dat ik ook nog eens 1000 mb extra krijg i.v.m abbo Ziggo in combinatie met Hollandsnieuwe.
Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Tof dat je Hollandsnieuwe en Ziggo combineert, Frank070 ! En welkom op de Ziggo Community 🙂

Theotje is al goed bezig voor wat betreft de informatie. Ik heb je abonnement er nog even bij gepakt en alles staat gereed aan deze kant. Je kunt via Mijn Ziggo dus inderdaad je pakket gratis activeren ('extra tv-pakket naar keuze'). Kom je er niet uit, dan hoor ik het graag!
Ilse_80

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vergelijkbaar verhaal hier, heb sinds kort Hollandsnieuwe gekozen, mede vanwege het combivoordeel. Maar dit is nergens te activeren in MijnZiggo? Waar zou ik dit terug moeten kunnen vinden?

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dat kan tot 4 weken duren voor het in je Mijn Ziggo staat.

Marco A

Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Zelfde probleem hier...19 sept aangevraagd, 19 okt geactiveerd en bijna 4 wkn later nog steeds niet... en ok....het kan tot 4 wkn duren, maar moet dan alles op het laatste moment?…

Ik had al eerder een gratis pakket, maar door het switchen van Vodafone naar Hollandsnieuwe is dit afgesloten en wacht ik nu op het heraansluiten..

Het afsluiten was zo gebeurt... al binnen 1 a 2 dagen na de einddatum was de stekker eruit....dus waarom heraansluiten zolang moet duren?..geen idee.

 

Mvgr Frans

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Zorg wel dat alle gegevens (je AW - Adres en Woonplaats) goed staan bij allebei de providers. Als er maar 1 letter verkeerd staat, dan heb je al een probleem. Dus toevoegingen en/of iets anders, let daar even op.

Als het toch niet goed staat, laat het dan veranderen bij een van de twee en dan komt het in orde. Daarnaast lijkt het mij slim om zo ie zo met de klantenservice van Hollands Nieuwe contract op te nemen als het nog langer duurt. Die bieden het je aan en die zullen het dan ook voor je moeten uitzoeken. Pas als hun info in orde is en de juiste info doorsturen naar Ziggo, dan pas gaat Ziggo z’n werk doen en krijg jij, binnen 4 weken, bericht dat je in Mijn Ziggo dit extra pakket kan aanvinken.

Succes!

Marco A

Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

A&W zijn bij beide hetzelfde..

Maar inmiddels contact gehad met Hollandsnieuwe, daar zeiden ze dat ik het in “mijn ziggo” moest activeren of anders even naar Ziggo moest bellen want daar moeten ze dat schijnbaar activeren,  op mijn vraag of er dan niet een of andere activatie link moest zijn werd gezegd dat ik maar eens goed moest kijken of anders even moest googlen over dat onderwerp…..en idd als je dan googled staat er precies hoe het moet, alleen staat die activatie link niet bij mijn Ziggo.

 

Dus Ziggo maar eens gebeld….alles uitgelegd, en daar, na alles uitgespit te hebben, werd mij verteld dat Hollandsnieuwe mij nog niet aangemeld had en dat er daardoor niets te zien was in “Mijn Ziggo”…..ik moest Hollandsnieuwe nog maar eens bellen…

 

Hollandsnieuwe nog maar eens gebeld…..Uitgelegd wat ze bij Ziggo vertelde, daar werd mij uitgelegd dat het alang gekoppeld was, anders zou ik immers ok niet die 1000mb extra krijgen die ik al had….daar vertelde ze me dat ik toch echt bij Ziggo moet zijn…

 

Ziggo weer gebeld….nogmaals uitgelegd, weer alles gecheckt daar, en ze konden me niet terugvinden wat Hollandsnieuwe betreft…..ze zouden nu een “Chase?” aanmaken en met wat gelukt zou ik over een dag of 5 mijn extra pakket kunnen activeren..

Ben benieuwd..

 

Overigens ben ik vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door de dames aan de telefoon van beide bedrijven, en ze hebben volgens mij er alles aan gedaan om me vooruit te helpen, als het ergens anders mis is gelopen kun je dat hun niet aan rekenen…..dat mag ook wel eens gezegd worden.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Marco A . Jeetje, wat een zware bevalling zo, zeg. 

Even voor jouw beeld; we hebben hier een tool waarin we kunnen checken of een Vodafone en Ziggo abonnement op hetzelfde adres staan en gekoppeld zijn voor gratis extra's enz. Hierin gaat alles redelijk soepel en kunnen we alles goed bijhouden (en ingrijpen als er iets niet klopt/doorloopt). 
In het geval van Holland's nieuwe is het anders. Deze gaat niet mee in de “tool” waar ik het net over heb en dus kunnen wij enkel zien of de gratis extra's wel of niet actief staan. Staan ze het niet, is onze informatie eigenlijk alleen maar “Hollands nieuwe heeft het niet aangevraagd”. Maar goed, er kan natuurlijk altijd nog iets anders mis gaan in de koppeling. Wij kunnen direct alleen niet zien wat/hoe. Dus is er nu een case (taak) aangemaakt naar de afdeling die puur over deze koppeling/gratis extra's gaat. En die gaan het nu verder uitzoeken. 

 

Bovenstaande even zodat je weet waar alles vandaan komt. 

 

Hou je ons hier ook op de hoogte? 🙂 

Marco A

Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

UPDATE..

 

Inmidels weer anderhalve week verder, en nadat er een "case" aangemaakt is, en mij werd toegezegd dat het een dag of 5 kon duren, of toch tenminste aan het einde van de week ik van mijn gratis zou kunnen genieten..is er helaas van al deze belofte niets terecht gekomen en heb ik dus nog steeds geen gratis pakket.

 

Straks maar weer even bellen denk ik...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dit gaat niet goed, @Marco A . Ik zie dat je case niet opgepakt is en ga er hier gelijk achter aan! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

@Marco A . De afdeling die het moest oppakken, heeft een flinke achterstand. Vandaar dat alles zo lang duurde. Maar ik ben er achteraan gegaan en ze gaan nu per direct de case verwerken! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Gelukt! Het staat nu in je mijnZiggo, onder producten 😄

 

 

Marco A

Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Kijk....das service...de zenders werken al....klasse.

 

Mijn dank is zeer groot.

 

Mvgr

Uitgelicht topic