A&W zijn bij beide hetzelfde..
Maar inmiddels contact gehad met Hollandsnieuwe, daar zeiden ze dat ik het in “mijn ziggo” moest activeren of anders even naar Ziggo moest bellen want daar moeten ze dat schijnbaar activeren, op mijn vraag of er dan niet een of andere activatie link moest zijn werd gezegd dat ik maar eens goed moest kijken of anders even moest googlen over dat onderwerp…..en idd als je dan googled staat er precies hoe het moet, alleen staat die activatie link niet bij mijn Ziggo.
Dus Ziggo maar eens gebeld….alles uitgelegd, en daar, na alles uitgespit te hebben, werd mij verteld dat Hollandsnieuwe mij nog niet aangemeld had en dat er daardoor niets te zien was in “Mijn Ziggo”…..ik moest Hollandsnieuwe nog maar eens bellen…
Hollandsnieuwe nog maar eens gebeld…..Uitgelegd wat ze bij Ziggo vertelde, daar werd mij uitgelegd dat het alang gekoppeld was, anders zou ik immers ok niet die 1000mb extra krijgen die ik al had….daar vertelde ze me dat ik toch echt bij Ziggo moet zijn…
Ziggo weer gebeld….nogmaals uitgelegd, weer alles gecheckt daar, en ze konden me niet terugvinden wat Hollandsnieuwe betreft…..ze zouden nu een “Chase?” aanmaken en met wat gelukt zou ik over een dag of 5 mijn extra pakket kunnen activeren..
Ben benieuwd..
Overigens ben ik vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door de dames aan de telefoon van beide bedrijven, en ze hebben volgens mij er alles aan gedaan om me vooruit te helpen, als het ergens anders mis is gelopen kun je dat hun niet aan rekenen…..dat mag ook wel eens gezegd worden.