Hoi Cecilia,
bedankt voor je reactie. Ik denk dat er een misverstand is.
Het probleem is niet de snelheid van de Giganet, maar het feit dat ik hem niet heb.
Preambule: Mijn oude abonnement bij TV MAX / Ziggo Sport / Internet Max / Bellen - meer dan 100 euro per maand.
Ik ben sinds 6 jaar klant bij Ziggo.
Wat Ziggo echter adverteert op hun website voor mijn gebied is het volgende:
Maandelijks 81,00 39,95
Dit product heeft de volgende promotie: Eerste 6 maanden voor 39,95 p.m. en tijdelijk geen eenmalige kosten t.w.v. 19,95.
Fox Sports 1 Gratis Dit product heeft de volgende promotie: Gratis tot einde jaar, loopt automatisch af Eenmalig Gratis Dit product heeft de volgende promotie: Overal in huis perfecte wifi t.w.v. 249. Eenmalige kosten 19,95 Gratis Eerste 6 maanden 39,95 Daarna per maand 81,00 Kosten totaal Eenmalig Gratis
Dus eigenlijk wat ik wil zonder te betalen voor alle extra's inbegrepen in mijn huidige Ziggo-abonnement, en 20 euro goedkoper per maand (ik heb ook Vodafone, dus daarmee waarschijnlijk nog goedkoper) Stappen eind oktober 2020:
1. Brief per post ontvangen van Ziggo - Giganet is beschikbaar in jouw regio, bel ons om over te stappen naar Giganet.
2. Ik heb zelf geprobeerd mijn abonnement te wijzigen via Mijn Ziggo. Ik krijg de melding vanwege een fout (welke fout is niet gespecificeerd) u kunt uw abonnement niet wijzigen. 3. Ging de volgende dag naar de Ziggo-winkel ze zeiden dat er inderdaad een fout in het systeem zit, ze konden ook niet zeggen welke fout, maar ze verzekerden me dat het binnen 5 werkdagen zal worden opgelost :)).
4. Er gaat een week voorbij en er gebeurt nog steeds niets, ik ga terug naar de Ziggo-winkel, praat weer over wat mijn probleem is, ze vertellen me opnieuw dat het zal worden opgelost - "binnenkort".
5. Bel het Ziggo contactcenter, praat weer met iemand die zegt dat het nu is opgelost.
6. Ik check Mijn Ziggo maar paradoxaal genoeg is mijn abonnement nu meer dan 140 per maand en heb ik nog steeds niet wat ik heb gevraagd aan de Ziggo-klantenservice.
7. Vandaag nogmaals in de Ziggo-winkel gekeken wat mijn abonnement is en hoeveel ik in december moet betalen. De medewerkers van Ziggo kunnen het nog steeds niet zeggen.
Mijn vraag zou kunnen zijn of het mogelijk is dat Ziggo zegt:
1. Kan ik mijn abonnement wijzigen naar wat ik wil (dus TV Standaard, Internet Giga, GEEN telefoon, GEEN ZiggoSport, GEEN extra services, Geen FOX Sports) of niet .
- Als dat mogelijk is, hoe lang duurt het - 1 maand, 2 maanden, 1 jaar?
Nogmaals bedankt voor je reactie, en vat dit alsjeblieft niet persoonlijk op, maar lijkt erop dat de klantenservice van Ziggo nog een lange weg te gaan heeft.
Vriendelijke groeten,
Maurice