Nou de monteur is geweest hoor!
Hij zou komen tussen 12 en 18 uur, en hij was lekker op tijd!
Vanaf 11:50 ’s morgens was er speciaal iemand naar huis gegaan om de monteur te ontvangen. Bij aankomst (dus voor 12 uur) is hij al langs geweest!
Hij had gelukkig wel voldoende tijd om nog even een kaart in de brievenbus te duwen om EUR 35,- boete in rekening te brengen!
Contact opgenomen met Ziggo
Er is meteen gebeld naar Ziggo (dus voor 12 uur!). De mannelijke medewerker hield door zijn gedrag een overtuigend pleidooi om de Ziggo aansluiting op te zeggen! Wanneer de klant tijdens de preek ook iets probeert te zeggen wordt er gewoon opgehangen.
@Ziggo: raadpleeg s.v.p. jullie voicelogs en doe daar wat aan (tenzij jullie dit normaal vinden)!
Daarna is er opnieuw gebeld met Ziggo, toen gelukkig een klantvriendelijke medewerker (Tamara) aan de telefoon gehad en zij kon de boete crediteren. In de SMS staat overigens dat de creditering EUR 25,- is, op de kaart EUR 35,- dus een van de twee zal niet kloppen.
Het blijkt voor Ziggo onmogelijk om de monteur te benaderen zodat deze alsnog langskomt binnen het tijdvak. Dus die is hier vandaag niet meer geweest.
Samenvatting van de dag: verloren tijd een hoop ergernis en nog steeds geen signaal!