onNozeL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen mogelijkheid om mijn email adres(sen) te wijzigen binnen 'Mijn Ziggo'.

Beste support,

Mijn broer heeft een complex probleem waar de standaard helpdesk niet uitkomt. Op hun advies leg ik het hier neer, schijnen knappe koppen bij elkaar te komen.

Binnen ‘Mijn Ziggo’ heb je de mogelijkheid en wijzigingen van een email adres te doen, bijv wachtwoord wijzigen. Deze optie heeft mijn broer niet!

Volgens de helpdesk komt dat omdat hij hetzelfde hoofd emailadres ook gebruikt bij een ander abonnement op ander adres. Dat is zijn schoonmoeder waarvan hij de administratie doet.

Welnu, de normale helpdesk heeft geen mogelijkheid om bij een van beide een ander hoofd emailadres te activeren. Maar zonder bovengenoemde optie in ‘Mijn Ziggo’ is het onmogelijk om wachtwoorden te veranderen van zijn emailadressen, hij kan alleen een nieuw adres aanmaken.

Kortom, hij wil gewoon een werkend menu waarbij hij beheer kan uitoefenen van zijn eigen emailadressen. Het is nu niet eens mogelijk om emails op te halen van zijn vrouw op nieuwe PC omdat hij het wachtwoord niet meer weet. Daarvoor heeft ie dat menu nodig!

Ook de bekende optie ‘wachtwoord vergeten’ werkt niet omdat er geen email naar betreffende adressen gestuurd wordt vanuit Ziggo.

Help, help, help 🙂

mvg

Marcel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@onNozeL Zoals aangegeven in de conversatie die we via PB met elkaar hebben, is er een verzoek ingediend om het probleem met de weergaven van de e-mailaccounts in Mijn Ziggo op te lossen.
Binnen uiterlijk 48 tot 72 uur zal het probleem opgelost worden. Laat het maar onder dit topic weten als je nog vragen hebt. 

Een hele fijne avond gewenst!
Groeten,

Paul 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemorgen @onNozeL en welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aanklopt op dit forum! Als ik je verhaal goed begrijp dan  heeft je broer dus helemaal niet de optie om zijn e-mailadressen te beheren via Mijn Ziggo.
Dit lijkt op een technisch probleem met het Mijn Ziggo account. Ik kan hiervoor een verzoek inschieten om dit op te lossen zodat hij zijn e-mailadressen en aliassen weer kan beheren.
Kun je via een privébericht laten weten om welk adres het gaat en mag ik ter verificatie de geboortedatum en de laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer wat bij ons bekend is.
Dan zorg ik ervoor dat dit opgelost wordt. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@onNozeL Hartelijk dank voor je PB. Ik heb nog wat aanvullende gegevens gevraagd via mijn privébericht. Zou je daarop nog kunnen reageren? Dan kan ik een verzoek inschieten om dit probleem op te lossen.
Groeten,

Paul 

onNozeL
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

We hebben elkaar al met priveberichten gevonden, dank voor je reactie.

 

mvg

Marcel

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@onNozeL Zoals aangegeven in de conversatie die we via PB met elkaar hebben, is er een verzoek ingediend om het probleem met de weergaven van de e-mailaccounts in Mijn Ziggo op te lossen.
Binnen uiterlijk 48 tot 72 uur zal het probleem opgelost worden. Laat het maar onder dit topic weten als je nog vragen hebt. 

Een hele fijne avond gewenst!
Groeten,

Paul 

wiewie

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Paul van Ziggo,

 

Heb hetzelfde probleem dat in mijn ziggo de emailadressen niet worden getoond. Heb tijdje terug een brief gehad van ziggo dat ik mijn wachtwoord diende te wijzigen ivm ongeoorloofde activiteiten. Kan nu dus niet meer uitgaande mail versturen wel ontvangen.

Wil dus graag mijn wachtwoord wijzigen maar dan dien ik wel de emailadressen te zien. Graag jouw hulp.

mvrgr wiewie

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @wiewie 
Het wijzigen van je wachtwoord wordt wel erg lastig als deze niet in het overzicht staan in Mijn Ziggo. Je hebt hier een eigen topic over gestart. We zullen zo snel mogelijk reageren op jouw eigen topic. Verstandig is om het in je eigen topic te houden, zodat er geen zaken door elkaar heen gaan lopen. Het is momenteel iets drukker dan normaal, waardoor het iets langer dan gebruikelijk kan duren voordat je een reactie krijgt. Mijn excuses alvast daarvoor! 

Uitgelicht topic