Beste support,
Mijn broer heeft een complex probleem waar de standaard helpdesk niet uitkomt. Op hun advies leg ik het hier neer, schijnen knappe koppen bij elkaar te komen.
Binnen ‘Mijn Ziggo’ heb je de mogelijkheid en wijzigingen van een email adres te doen, bijv wachtwoord wijzigen. Deze optie heeft mijn broer niet!
Volgens de helpdesk komt dat omdat hij hetzelfde hoofd emailadres ook gebruikt bij een ander abonnement op ander adres. Dat is zijn schoonmoeder waarvan hij de administratie doet.
Welnu, de normale helpdesk heeft geen mogelijkheid om bij een van beide een ander hoofd emailadres te activeren. Maar zonder bovengenoemde optie in ‘Mijn Ziggo’ is het onmogelijk om wachtwoorden te veranderen van zijn emailadressen, hij kan alleen een nieuw adres aanmaken.
Kortom, hij wil gewoon een werkend menu waarbij hij beheer kan uitoefenen van zijn eigen emailadressen. Het is nu niet eens mogelijk om emails op te halen van zijn vrouw op nieuwe PC omdat hij het wachtwoord niet meer weet. Daarvoor heeft ie dat menu nodig!
Ook de bekende optie ‘wachtwoord vergeten’ werkt niet omdat er geen email naar betreffende adressen gestuurd wordt vanuit Ziggo.
Help, help, help 🙂
mvg
Marcel