mennob20

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen korting op Ziggo pakket

Vorige maand een nieuw ziggo pakket besteld, dit zou met korting zijn de eerste 6 maanden 39.95 en tijdelijk geen eenmalige kosten twv 19,95. Maar het volle bedrag is in rekening gebracht. met eenmalige kosten is inrekening gebracht.

Nu lees ik bij enkele andere vragen in dit forum:

Extra korting op het Ziggo abonnement is dan natuurlijk extra fijn.
Al gold die actie alleen voor nieuwe internetklanten.

 

Nu hier ik hier een vraag over, ik heb in mijn ziggo omgeving bij producten> wijzig mijn abonnement. Daar heb ik voor een pakket gekozen waar de korting (zie bovenstaand) vermeld stond, negens stond dat dit alleen voor nieuwe klanten was. Nu begrijp je dat ik verbaast ben over de laatste factuur die ik binnen kreeg.
Daarnaast was het geleverde pakket incompleet (splitter en juiste kabel), Na tweede post bezorging bleek de kabel nog steeds verkeert als waar ik om gevraagd had (2de: gr-bl in plaats van gr-rd). dus zelf een verloopstuk moeten zoeken en kopen omdat ik al meer als een week geen internet had (als “thuiswerker”), Toch iets anders als ik mij voorstelde bij een ander pakket binnen de zelfde aanbieder...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@mennob20 Er is een nieuwe coaxkabel (rood/groen) en een nieuwe splitter naar je onderweg. Wat betreft de actie, snap ik dat je het jammer vindt. Bij het bestellen van een pakket staat altijd een vermelding richting de (actie)voorwaarden.
Ik ben wel met je eens dat dit misschien niet altijd even duidelijk is. Je feedback zal ik dan ook doorgeven. 

Laat maar weten wat je bevindingen zijn met de nieuwe aansluitmaterialen.
Nog een prettige dag!

Groeten,

Paul 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @mennob20 en welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum! Het spijt mij dat het voor jou niet duidelijk is dat de nieuwe kortingsactie: 6 maanden voor €39,95 en gratis activatiekosten of de Smart Wifibooster a € 149,-
alleen beschikbaar is voor nieuwe internetklanten. Het klopt dat je in Mijn Ziggo mogelijk wel de optie te zien krijgt, afhankelijk van de cookie instellingen in je browser alleen zal het order systeem zien dat je 
al internet afneemt en dus niet in aanmerking komt voor deze kortingsactie. 

Je kan ook altijd kijken bij onze algemene voorwaarden en actievoorwaarden als hierover een en ander onduidelijk is. Ik begrijp daarnaast dat je niet de juiste aansluitmaterialen hebt.
Zal ik dit alsnog voor je regelen? Laat het met mij gerust weten als we je verder kunnen helpen. 

mennob20
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een coax>data kabel met rood-groen codering (dacht ik), is wel handig denk ik, de splitter die ik heb moeten kopen geeft wat storing

Maar vind het gewoon jammer dat jullie bij die actie niet gewoon duidelijk vermelden voor wie die bedoelt is, vind het een vorm van misleiding van je eigen huidige klanten, dat als ik ingelogd ben (dus al klant ben) die korting toch krijg te zien. Ipv het “ordersysteem van ziggo ziet het“ dan is het al te laat en besteld. Communicatief een extra zinnetje, kleine aanpassing dacht ik zo, zeker als ik hier lees in andere berichten dat het dus vaker voorkomt dat jullie klanten hier last van hebben. zonde

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@mennob20 Er is een nieuwe coaxkabel (rood/groen) en een nieuwe splitter naar je onderweg. Wat betreft de actie, snap ik dat je het jammer vindt. Bij het bestellen van een pakket staat altijd een vermelding richting de (actie)voorwaarden.
Ik ben wel met je eens dat dit misschien niet altijd even duidelijk is. Je feedback zal ik dan ook doorgeven. 

Laat maar weten wat je bevindingen zijn met de nieuwe aansluitmaterialen.
Nog een prettige dag!

Groeten,

Paul 

Uitgelicht topic