Vorige maand een nieuw ziggo pakket besteld, dit zou met korting zijn de eerste 6 maanden 39.95 en tijdelijk geen eenmalige kosten twv 19,95. Maar het volle bedrag is in rekening gebracht. met eenmalige kosten is inrekening gebracht.
Nu lees ik bij enkele andere vragen in dit forum:
Extra korting op het Ziggo abonnement is dan natuurlijk extra fijn.
Al gold die actie alleen voor nieuwe internetklanten.
Nu hier ik hier een vraag over, ik heb in mijn ziggo omgeving bij producten> wijzig mijn abonnement. Daar heb ik voor een pakket gekozen waar de korting (zie bovenstaand) vermeld stond, negens stond dat dit alleen voor nieuwe klanten was. Nu begrijp je dat ik verbaast ben over de laatste factuur die ik binnen kreeg.
Daarnaast was het geleverde pakket incompleet (splitter en juiste kabel), Na tweede post bezorging bleek de kabel nog steeds verkeert als waar ik om gevraagd had (2de: gr-bl in plaats van gr-rd). dus zelf een verloopstuk moeten zoeken en kopen omdat ik al meer als een week geen internet had (als “thuiswerker”), Toch iets anders als ik mij voorstelde bij een ander pakket binnen de zelfde aanbieder...