Robbertvloon

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen klant nummer

Goedemiddag,

 

Afgelopen dinsdag heb ik Ziggo telefonisch besteld voor mijn nieuwe woning. Pakket heb ik vandaag binnen gekregen en aangesloten. Internet werkt perfect, TV kan ik nog niet na kijken. Ik heb alleen een probleem. Ik verwachte eigenlijk dat ik gegevens mee zou krijgen om een account te kunnen maken, echter heb ik die niet gehad. Ik wil nu zelf ziggo toevoegen aan mijn vodafone account alleen ik heb geen klant nummer. Is er een manier om dit nummer te achterhalen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als het goed is, staat dit ergens in de mails die je ontvangen hebt betreffende de bestelling?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als het goed is, staat dit ergens in de mails die je ontvangen hebt betreffende de bestelling?

Robbertvloon
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Be rt wrote:

Als het goed is, staat dit ergens in de mails die je ontvangen hebt betreffende de bestelling?

 

Ja heb het achteraf kunnen vinden. Stond heel klein in de mail, was gewoon praktisch onzichtbaar… Maar bedankt voor de reactie! haha.

Uitgelicht topic