1
Vraag
2
Reacties
WHubner84

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen juiste prijs in Mijn Ziggo bij Mijn Producten na bestelling van een nieuw pakket

Gisteren heb ik het hele oude pakket (25 mb/s internet, tv standard dat nog stamde uit het UPC-tijdperk) omgezet naar het standaard pakket van 67 euro per maand. Bij de bestelling stond dan ook dat dit mijn nieuwe maandkosten zouden worden. Ook heb ik bericht gehad dat de nieuwe mediabox XL op de post zit en binnenkort binnen komt.

Vandaag log ik weer in en zie tot mijn verbazing dat TV Standard er ook nog bij staat als extra kosten van 8,25. Voor een totaal van 75,25.
Is dit tijdelijk, tot de oude mediabox retour is? Of is er wat anders aan de hand?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @WHubner84. Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community, welkom!

Ontzettend leuk dat je jouw abonnement een upgrade hebt gegeven. Een dubbelcheck kan nooit kwaad, dus ik ben direct met je mee gaan kijken. Je hebt Internet Complete en TV Complete voor € 67,- per maand besteld. Later heb je nog een bestelling geplaatst voor Volop Bellen á € 11,95 per maand. De totale prijs van je nieuwe pakket komt dan uit op € 78,95 per maand. Dit zijn ook de kosten die je zult terugzien op jouw toekomstige facturen. Houdt er wel rekening mee dat de eerste factuur altijd iets kan afwijken. Dit heeft te maken met verrekeningen van je oude pakket en een herberekening van je nieuwe pakket. Je betaalt tenslotte voor het pakket wat je afneemt. Zodra je de nieuwe box hebt aangesloten, start je nieuwe pakket. 

Schrik niet van het overzicht in Mijn Ziggo. Dit kan ten tijde van de omzetting een iets andere prijs tonen dan de prijs in de orderbevestiging. De orderbevestiging zelf is uiteraard leidend en de prijs die je ook daadwerkelijk gaat betalen. Het overzicht in Mijn Ziggo wordt binnen 24-48 uur aangepast nadat je nieuwe pakket actief staat. De juiste prijs wordt dan ook getoond. Ik kan mij voorstellen dat dit voor verwarring kan zorgen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @WHubner84. Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community, welkom!

Ontzettend leuk dat je jouw abonnement een upgrade hebt gegeven. Een dubbelcheck kan nooit kwaad, dus ik ben direct met je mee gaan kijken. Je hebt Internet Complete en TV Complete voor € 67,- per maand besteld. Later heb je nog een bestelling geplaatst voor Volop Bellen á € 11,95 per maand. De totale prijs van je nieuwe pakket komt dan uit op € 78,95 per maand. Dit zijn ook de kosten die je zult terugzien op jouw toekomstige facturen. Houdt er wel rekening mee dat de eerste factuur altijd iets kan afwijken. Dit heeft te maken met verrekeningen van je oude pakket en een herberekening van je nieuwe pakket. Je betaalt tenslotte voor het pakket wat je afneemt. Zodra je de nieuwe box hebt aangesloten, start je nieuwe pakket. 

Schrik niet van het overzicht in Mijn Ziggo. Dit kan ten tijde van de omzetting een iets andere prijs tonen dan de prijs in de orderbevestiging. De orderbevestiging zelf is uiteraard leidend en de prijs die je ook daadwerkelijk gaat betalen. Het overzicht in Mijn Ziggo wordt binnen 24-48 uur aangepast nadat je nieuwe pakket actief staat. De juiste prijs wordt dan ook getoond. Ik kan mij voorstellen dat dit voor verwarring kan zorgen. 

WHubner84
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dan is het geheel duidelijk. De nieuwe mediabox is net binnengekomen en geïnstalleerd en dan wacht ik dus alleen nog op de retourdoos voor de oude box.

En dan wacht ik op de facturen om zeker te zijn dat alles goed staat. Hartelijk dank voor de reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic