1
Vraag
2
Reacties
Anja Smits

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet, tv en vaste telefoon: 11 oktober komt de aannemer pas

31 mei hebben we een noodvoorziening gekregen voor internet, tv en vaste telefoon. I.v.m. wegwerkzaamheden sinds 1 oktober is deze kabel er nu uit getrokken en hebben wij helemaal niets meer. 11 oktober zijn we pas aan de beurt om geholpen te worden. Dit duurt heel erg lang en wij kunnen nu helemaal niks. Is hier geen snellere en/ of tijdelijke oplossing voor????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Anja,

Wat een vervelende situatie is dit..
Helaas is kabelschade nooit makkelijk en snel optelossen; dit omdat dit via een 3e partij gaat, via een aannemer. Deze moet een vergunning krijgen en krijgt vervolgens groen licht om voor die datum te graven en het probleem optelossen.

Ik begrijp dat dit voor jou erg vervelend is om te horen aangezien je hier tot 11 oktober helemaal niets aan hebt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Anja,

Wat een vervelende situatie is dit..
Helaas is kabelschade nooit makkelijk en snel optelossen; dit omdat dit via een 3e partij gaat, via een aannemer. Deze moet een vergunning krijgen en krijgt vervolgens groen licht om voor die datum te graven en het probleem optelossen.

Ik begrijp dat dit voor jou erg vervelend is om te horen aangezien je hier tot 11 oktober helemaal niets aan hebt.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Anja Smits, welkom hier!

Ai, wat een nare situatie is dit inderdaad zeg. guusre heeft jammer genoeg gelijk. Ik zie dat je ook al contact hebt gehad en dat mijn collega contact heeft gehad met de aannemer. Dit proces kan ik ook helaas niet versnellen. Na afloop kan je gewoon weer contact opnemen voor een compensatie, daar heb je natuurlijk recht op wanneer je diensten niet werken.

Houd je ons hier op de hoogte van de vorderingen? We zijn natuurlijk wel erg benieuwd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic