Vraag

Geen instructie ontvangen voor gratis tv pakket

• 2 september 2019
  • 3 Reacties
  • 103x Bekeken

Goedendag,

ik heb al ruim twee jaar Vodafone en ziggo samen op 1 adres, maar sinds gisteren de twee accounts gekoppeld. Echter, ik heb nog geen instructie ontvangen voor gratis tv pakket. Kunt u mij dit zenden?

groeten, C. Buurmeijer

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Als het goed is kunt u dit doen in Mijn Ziggo dan producten en Televisie of in My Vodafone dan kiezen voor extra deal daaruit komt dan een TV pakket van Ziggo naar keuze, Movies L/XL Ziggo Sport en Ziggo Kids

Let wel op heb je bij Ziggo het Max abonnement dan is Movies en Series al XL en Ziggo Kids zit er dan ook bij, alleen Ziggo Sport ook. Zie Ziggo Pakketten

In My Vodafone bij Producten

Maar het kan even administratief duren voordat deze optie zichtbaar wordt. dat heb ik in april ook gehad bij afsluiten van een nieuw abonnement bij Vodafone.

Zie ook deze optie Non-stop gratis extra’s
Leuk dat je Vodafone & Ziggo combineert, @Buurmeijer, en welkom op de Ziggo Community trouwens 🙂

Wat goed is om te weten: De gratis extra's ontvang je als beide abonnementen aan de voorwaarden voldoen én ze op hetzelfde adres geregistreerd staan. Koppeling van de Mijn Ziggo & My Vodafone accounts is niet noodzakelijk hiervoor.

Als je dus nog geen gratis extra's hebt, terwijl je al een poosje beide abonnementen hebt, raad ik in ieder geval aan om in My Vodafone het adres te controleren 🙂 Staat het allemaal goed, voeg dan je postcode en huisnummer toe aan je profiel (alleen zichtbaar voor ons) en geef me hier een seintje - check ik het direct voor je!
Ah dat verklaart het misschien; de huisnummertoevoeging niet op mijn Vodafone profiel, die heb ik er nu aan toegevoegd. Verdere voorwaarden voldoen we aan, al hebben we mogelijk al wel (deels) de ‘extra’s’ in het ziggo abonnement zitten.