G Giliams wrote:
Ik had al met Ziggo gecommuniceerd en volgens hun is er niet eerder een abonnement van hun geweest op het adres.
De oud bewonders nog gesproken en volgens hun is er geen hoofdaansluiting van Ziggo in het huis.
Ik zal mijn profiel zometeen even bijwerken, nog niet gedaan inderdaad 🙂
Verhaal wat ik tot nu toe meestal krijg is via mijnaansluiting.nl maar dit gaat 4 tot 16 weken duren normaal gesproken, nu misschien wel langer en we gaan er deze week al in.
Op de Brochure van het huis stond Kabel tv aanwezig dus verder niet bij nagedacht haha….
Hi,
Als het idd zo is dat er geen abonnement eerder op heeft gestaan en volgens de oude bewoner geen wcd in huis te vinden is met de groene kabel dan moet je idd via mijnaansuitingen.nl de aanvraag doen.
Met een beetje geluk dan ligt de kabel misschien wel ergens tegen de gevel in de stoep of zo op rol.
Dan zijn de werkzaamheden zo klaar, zo niet dan zal er een kabel gegraven moeten worden en dat moet netjes geprojecteerd worden en dan ben je wel ff bezig.
Advies als je Vodafone mobiel hebt kan je het beste je databundel verhogen en je telefoon mogelijk als hotspot instellen dan heb je in ieder geval wifi in huis .