Vraag

geen fatsoenlijk contact met “Ziggo”

  • 24 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

ik hen een pakket om te installeren ontvangen maar verder niets.  Moet ik ervan uitgaan dat een en ander ook al in werk8ng is gesteld?  Na registratie van Mijn e-mail adres kan ik inhoudelijk niets terugvinden m.b,t, pakket, facturen enz.  Men vraagt mij he5 nwe e-mailadres te activeren maar ik heb niets ontvangen?

telefonisch is men niet te bereiken?  Nummer niet in gebruik.  Dit moet niet gelang duren want dan ben ik hier weg!,

 


1 Reactie

@DinoHAls je een pakket krijgt, kun je alles al installeren volgens de instructies.

Lukt dit niet? Ben je nieuw bij Ziggo? Of ben je al klant en ben je verhuisd? Dan heb je installatiegarantie. Tot 8 weken na ontvangst van je installatiepakket, kun je kosteloos een monteur laten langskomen. Dit geldt ook tot 8 weken na een verhuizing. Je kunt hem inplannen door op deze link te klikken:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/monteursafspraak/?CMP=url_afspraakmaken

Heb je vragen of wil je hulp van dit klant helpt klant forum, stel je vraag dan hier.

Welk telefoonnummer heb je gebeld?

Reageer