Gisteren en vandaag tot 3 x toe contact gehad met ZIGGO. Hulde voor de medewerkers van de ZiggoChat. Die denken echt mee en proberen je echt te helpen. Gelukkig. Helaas alleen met beperkingen.
Ik heb nu Internet Complete & TV Complete.
Ik heb daarbij de NEXT. Een wat mij betreft fantastisch ding. Destijds was ik een van de eerste met een NEXT, daar ik meerdere keren een Mediabox XL heb moeten terugsturen wegens vastlopen, storingen, enz.
Voor mij echt nooit meer zonder de NEXT. Inmiddels gebruiken wij met z'n 5en en allerlei losse apparaten pittig veel bandbreedte en wilde ik opschalen naar Internet MAX.
Blijkt dus dat ik dan ook verplicht ben om TV Max te nemen. Terwijl er hier amper tv gekeken wordt.
Kortom; zonde van het geld.
Nu mag ik altijd weer terugschalen naar Complete. Maar dan moet ik alsnog de NEXT inleveren.
Kortom; ik wordt er hoe dan ook slechter van.
Wat is dit voor achterlijk rigide houding van Ziggo, in een tijd waarin linear tv kijken sterk afneemt ?
Kan iemand mij de logica hiervan uitleggen ?