Meneer C.

Level 15
  • 1263Posts
  • 19Oplossingen
  • 558Likes

Gedwongen TV MAX bij internet verhoging

Gisteren en vandaag tot 3 x toe contact gehad met ZIGGO. Hulde voor de medewerkers van de ZiggoChat. Die denken echt mee en proberen je echt te helpen. Gelukkig. Helaas alleen met beperkingen.

Ik heb nu Internet Complete & TV Complete.

Ik heb daarbij de NEXT. Een wat mij betreft fantastisch ding. Destijds was ik een van de eerste met een NEXT, daar ik meerdere keren een Mediabox XL heb moeten terugsturen wegens vastlopen, storingen, enz.

Voor mij echt nooit meer zonder de NEXT. Inmiddels gebruiken wij met z'n 5en en allerlei losse apparaten pittig veel bandbreedte en wilde ik opschalen naar Internet MAX.

Blijkt dus dat ik dan ook verplicht ben om TV Max te nemen. Terwijl er hier amper tv gekeken wordt.

Kortom; zonde van het geld. 

 

Nu mag ik altijd weer terugschalen naar Complete. Maar dan moet ik alsnog de NEXT inleveren.

Kortom; ik wordt er hoe dan ook slechter van.

Wat is dit voor achterlijk rigide houding van Ziggo, in een tijd waarin linear tv kijken sterk afneemt ?

 

Kan iemand mij de logica hiervan uitleggen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meneer C.
Topicstarter
Level 15
  • 1263Posts
  • 19Oplossingen
  • 558Likes

Waar gaat het bij mij dan fout  ? Via Mijn Ziggo kan ik helemaal niks aanpassen en word ik doorverwezen naar de chat.

Inmiddels heb ik met 3 verschillende (zeer behulpzame) medewerkers ge-chat.

Alle 3 zeggen ze dat het niet kan. Punt.

Maar bij jullie dus wel  !?

Bekijk in context

6 Reacties 6
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Ik heb hetzelfde via Mijn Ziggo gedaan. Geen probleem.Al geprobeerd?

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Hier precies hetzelfde. TV-Complete Next + Internet Complete.
Via Mijn Ziggo overgestapt naar Internet Max.
Maar een wijziging van de Internetsnelheid werkt op dit moment bij mij niet meer op deze manier. Je wordt verwezen naar de klantenservice. Waarom? geen idee.

Wacht op een Ziggo Moderator. Die komt langs en kan dit voor je regelen.
Zet je postcode en huisnr in je Community profiel, als je dat nog niet deed.
Dat kan alleen de Mod zien en daardoor alvast je klantgegevens erbij pakken.
Is wel zo makkelijk.

Je kunt ook de Chat nog eens proberen. Misschien gaat het nu beter, dan de eerste keer. De eerste keer trof je iemand die vermoedelijk niet goed op de hoogte is.

Meneer C.
Topicstarter
Level 15
  • 1263Posts
  • 19Oplossingen
  • 558Likes

Waar gaat het bij mij dan fout  ? Via Mijn Ziggo kan ik helemaal niks aanpassen en word ik doorverwezen naar de chat.

Inmiddels heb ik met 3 verschillende (zeer behulpzame) medewerkers ge-chat.

Alle 3 zeggen ze dat het niet kan. Punt.

Maar bij jullie dus wel  !?

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Zoals gezegd: wacht op een Mod.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Hey goedemiddag @Meneer C.

Allereerst welkom op de Community. Ik kijk met alle liefde mee! Stuur mij een privébericht met daarin voor de verificatie de geboortedatum die bij ons bekend is dan ga ik mijn uiterste best doen!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

“Blijkt dus dat ik dan ook verplicht ben om TV Max te nemen. Terwijl er hier amper tv gekeken wordt.”

Ik vermoed dat dit komt, omdat de Next, tijdelijk inmiddels voor een lange periode, niet meer geleverd wordt bij het Complete abonnement en je dan automatisch in het systeem overgaat naar een TV MAX als je de Next wilt houden.

Maar er zijn mogelijk andere wegen naar Rome, mits systemen het toestaan.

Uitgelicht topic