1
Vraag
2
Reacties
Alister

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gebruikernaam ziggo community

Hoe kan ik mijn gebruikernaam via ziggo commuinty vinden? Ik can via mijn Ziggo inloggen maar er is ook een optie via gebruikernaam en wachtwoord.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Met "gebruikernaam via ziggo commuinty" en met Mijn Ziggo wachtwoord gaat het waarschijnlijk niet lukken.
Deze 2 accounts zijn volledig gescheiden.

Neem de volgende stappen om in te kunnen loggen met je "gebruikernaam via ziggo commuinty"

Mogelijk helpt dit je om je "gebruikernaam via ziggo commuinty" te kunnen gebruiken en om ingelogd te blijven op de community:
https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/nieuwe-community-login-24444

In het kort:
Optie 2 (aangeraden):



  • Klik op de knop Inloggegevens vergeten
  • Hier zie je de volgende tekst staan: Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Vul hier je gebruikersnaam of e-mail in en druk op de knop Verstuur
  • Check je inbox of spamfolder en klik op de meegestuurde link
  • Voer nu je oude of gewenste wachtwoord in met minimaal 6 tekens en bevestig deze nogmaals
  • Ga terug naar het inlogscherm
  • LET OP: vul hier je profielnaam in, en niet je "Mijn Ziggo gebruikersnaam"
  • En dan nog je wachtwoord en vink aan: Onthoud mijn gegevens
  • Voilà, je bent nu ingelogd op de Ziggo Community. Voortaan kun je dus ook op het inlogscherm inloggen en/of blijf je ingelogd in de community.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Alister ,

Uw gebruikersnaam is : Alister en Uw wachtwoord weet U zelf toch wel:wink:
Is hetzelfde als mijn Ziggo
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Met "gebruikernaam via ziggo commuinty" en met Mijn Ziggo wachtwoord gaat het waarschijnlijk niet lukken.
Deze 2 accounts zijn volledig gescheiden.

Neem de volgende stappen om in te kunnen loggen met je "gebruikernaam via ziggo commuinty"

Mogelijk helpt dit je om je "gebruikernaam via ziggo commuinty" te kunnen gebruiken en om ingelogd te blijven op de community:
https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/nieuwe-community-login-24444

In het kort:
Optie 2 (aangeraden):



  • Klik op de knop Inloggegevens vergeten
  • Hier zie je de volgende tekst staan: Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Vul hier je gebruikersnaam of e-mail in en druk op de knop Verstuur
  • Check je inbox of spamfolder en klik op de meegestuurde link
  • Voer nu je oude of gewenste wachtwoord in met minimaal 6 tekens en bevestig deze nogmaals
  • Ga terug naar het inlogscherm
  • LET OP: vul hier je profielnaam in, en niet je "Mijn Ziggo gebruikersnaam"
  • En dan nog je wachtwoord en vink aan: Onthoud mijn gegevens
  • Voilà, je bent nu ingelogd op de Ziggo Community. Voortaan kun je dus ook op het inlogscherm inloggen en/of blijf je ingelogd in de community.
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Be rt ,

Of ik ben gek of jij:thinking:
Voor mijn Ziggo en de community gebruik ik hetzelfde wachtwoord. Het enige verschil dat er nu is, 2 verschillende inlognamen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Gelukkig geen van beiden gek of juist allebei.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik gebruik ook hetzelfde wachtwoord, maar dat heb ik ooit voor de community wel zelf ingesteld.

Dat heb ik gedaan na de instructie zoals hierboven beschreven:
We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Toen heb ik hetzelfde wachtwoord ingevuld, maar je kunt er een andere invullen.:relaxed:
Alister
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt allemaal. Er zijn meerdere opties om in te loggen. Ik heb ooit een gebruikersnaam aangemaakt voor Ziggo community. Blijkbaar is er iets misgegaan. Nu kan ik gewoon via mijn Ziggo inloggen. Het probleem is opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic