PieterT74

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Fox Sports Ziggo Go werkt niet

Ik heb agelopen donderdag Fox Sports Eredivisie besteld. Nu kan ik op de televisie zowel Fox Sports 1, 2 als 3 bekijken. Maar in de Ziggo Go app, zowel op mijn laptop als op mijn smartphone kan ik alleen Fox Sports 1 zien en geen 2 en 3. Na telefonisch contact met de klantenservice krijg ik te horen dat alles goed staat en dat ze mij daar niet verder kunnen helpen en wordt ik hierheen verwezen. Waar kan het aan liggen dat ik geen Fox Sports 2 en 3 kan zien in de Ziggo Go app.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hoi allen,

Heel zuur dat jullie niet direct toegang hebben/hadden via Ziggo Go. Het is juist zo fijn als je wedstrijden op je tablet, smartphone of pc kunt kijken. Zeker als de vrouw des huizes de tv opeist, althans, als ik voor mezelf mag spreken  .

Het is inderdaad een bekend probleem, waardoor de zenders niet binnen de gebruikelijke 24 uur via Ziggo Go te bekijken zijn, maar binnen uiterlijk 72 uur na bestelling. Zodra het pakket in Mijn Ziggo zichtbaar is moet het ook werken in de Ziggo Go app. Werkt het dan nog niet? Log dan even uit op Ziggo Go. Log vervolgens opnieuw in zodat de juiste gegevens van Mijn Ziggo worden opgehaald. Sorry voor de vertraging. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
JotB

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier precies het zelfde, afgelopen vrijdag FOX Sports eredivisie besteld, wel zichtbaar op tv maar niet in Ziggo go. Zowel op de computer als op Apple tv.

PieterT74
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
JotB wrote:

Hier precies het zelfde, afgelopen vrijdag FOX Sports eredivisie besteld, wel zichtbaar op tv maar niet in Ziggo go. Zowel op de computer als op Apple tv.

Lijkt mij dus een echt Ziggo Go plobleem.

 

WWeltmeister

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zelfde probleem! Hopelijk is er snel een oplossing

ErikNL80

Level 1
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hier hetzelfde issue... Maar kun je Fox Sports niet alleen kijken met de Fox Sports app? 

Marinus J

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb het probleem van  gratis fox sport 1 tot einde jaar. maar op mijn gsm en laptop geen fox sport 2 en 3 Ik betaal er wel voor Hoe zit dat?

 

 

 

ErikNL80

Level 1
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb dezelfde dag met de klantenservice gebeld. Hierna had ik na 10 minuten Fox Sports op TV. De volgende dag waren de zenders ook automatisch toegevoegd in de Ziggo Go app en kon ik ook via Fox Sports Go kijken.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hoi allen,

Heel zuur dat jullie niet direct toegang hebben/hadden via Ziggo Go. Het is juist zo fijn als je wedstrijden op je tablet, smartphone of pc kunt kijken. Zeker als de vrouw des huizes de tv opeist, althans, als ik voor mezelf mag spreken  .

Het is inderdaad een bekend probleem, waardoor de zenders niet binnen de gebruikelijke 24 uur via Ziggo Go te bekijken zijn, maar binnen uiterlijk 72 uur na bestelling. Zodra het pakket in Mijn Ziggo zichtbaar is moet het ook werken in de Ziggo Go app. Werkt het dan nog niet? Log dan even uit op Ziggo Go. Log vervolgens opnieuw in zodat de juiste gegevens van Mijn Ziggo worden opgehaald. Sorry voor de vertraging. 

Uitgelicht topic