Foutmelding bij het inloggen Mijn Ziggo: Ai, daar ging iets mis!

• 22 oktober 2018
  • 0 reacties
  • 3977 keer bekeken

Reputatie 7
Probeer je in te loggen in Mijn Ziggo maar krijg je steeds de foutmelding: "Ai, daar ging iets mis!? Dan zit je hier goed. Deze foutmelding komt voort door cookies die niet automatisch geaccepteerd worden. Dit los je op door bepaalde instellingen aan te passen in je browser. Voor enkele browsers leggen we dit in het kort uit. Staat de browser die jij gebruikt er niet bij? Maak dan gebruik van Google Chrome of Edge.

Stappenplan voor Google Chrome
kopieer de tekst chrome://settings/content/cookies en plak deze in de url-balk in Google Chrome.

Dan kom je uit op het volgende scherm:

Hier zijn twee opties mogelijk om alsnog in te loggen in Mijn Ziggo:

Optie 1
Heb je indirecte cookies geblokkeerd zoals aangegeven in de onderstaande afbeelding? Lees dan even verder. Staat deze optie al uit? Ga dan verder met Optie 2.

Klik bij kopje 'Toestaan' onderaan de pagina, op de knop [Toevoegen]
Typ https://www.vodafone.nl in de balk en druk op de knop [Toevoegen]

Start een nieuwe browser op en ga vervolgens weer naar: Mijn Ziggo om vervolgens in te loggen.

Optie 2
Onder het tabblad Cookies selecteer je bovenaan de optie: "Sites toestaan cookiegegevens op te slaan en te lezen (aanbevolen)" zodat het schuifje blauw wordt zoals in de afbeelding:

Start een nieuwe browser op en ga vervolgens weer naar: Mijn Ziggo om vervolgens in te loggen.

Stappenplan voor Edge

Open de Edge browser en klik op de drie puntjes rechts bovenin in het scherm en ga naar [Instellingen].

Scrol naar beneden en klik op [Geavanceerde instellingen weergeven]

Scrol helemaal naar beneden en klik op het neerwaartse pijltje bij Cookies en selecteer de optie [Geen cookies blokkeren]

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.