Hey
snorro80 .
Omdat ik me kan voorstellen dat je inmiddels niets meer begrijp van de (ver)rekeningen, heb ik je gegevens er allemaal eventjes bij gepakt. Hier valt meteen iets raars op. Ik zie namelijk inderdaad eerst een opzegging van al je diensten per 16 januari. Vervolgens zie ik echter ook weer los een opzegging voor telefonie per 27 december.
Die losse telefonie-opzegging is per 27 december aangevraagd door je nieuwe provider. Omdat telefonie opgezegd werd, is je abonnement "uit elkaar gevallen" en betaal je voor de rest van de diensten (tot 16 januari) los. En dat kost doorgaans een stuk meer.
Nu heb je zelfs nog tot eind januari betaald. En natuurlijk is het logisch dat je dus de periode van 16 januari tot 28 februari van ons terug krijgt. Die credit-nota is ook aangemaakt en binnen 2 weken ontvang je nog €95,98 van ons terug. Mocht je het bedrag van de laatste factuur gestorneerd hebben (dat zie ik hier nog niet terug) blijft er nog €6,38 over wat je van ons terug krijgt.
Ik begrijp dat dit niet is wat je verwacht had, omdat je natuurlijk gewoon de helft van het betaalde bedrag van januari nog terug wilt. Het is ook niet jouw fout dat de nieuwe provider de opzegging niet op de juiste manier heeft doorgegeven.
Ik maak daarom nog een vergoeding aan van €25,87. Samen met de €6,38 die nog open staat, kom je dan op €32,25. De helft van het maandbedrag van januari.
Is dan alles voor jou helemaal op de juiste manier afgerond? :-). En wil je me nog even laten weten of je het bedrag van de laatste factuur wel of niet al gestorneerd hebt?