Paulus1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foute laatste factuur

Op 27 december heb ik mijn abonnement opgezegd per 15 februari. Hiervan heb ik ook een bevestiging ontvangen van Ziggo. Ik heb voor de maand februari het volledige bedrag gefactureerd gekregen en die heb ik gestorneerd. Ik ontvang graag een factuur voor een halve maand. Ik heb ook een betalingsherinnering ontvangen, die ik dus negeer.

klantnummer *********

Paul Verduyn Lunel

06-********

 

*Privégegevens verwijderd*

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Storneren was niet erg verstandig. U heeft weliswaar een factuur voor de hele maand februari ontvangen, maar na beëindiging van het abonnement krijgt u een eindfactuur waarbij het teveel betaalde bedrag wordt verrekend met eventuele gebruikskosten over de periode dat u nog wel een abonnement had. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Paulus1 . Welkom hier!

Ik heb je telefoonnummer en klantnummer uit je bericht verwijderd. Ik denk dat je liever niet wilt dat deze gegevens (zeker je telefoonnummer) openbaar staan. 

 

Wat betreft je factuur; ik zie inderdaad dat je je abonnement per 15 februari opgezegd hebt. Jammer! Op je opzegbevestiging staat dat het kan zijn dat je “te veel” betaalt, doordat je je factuur bij ons vooruit betaalt. En dat je het bedrag dat te veel betaald hebt, uiteraard terugkrijgt. Ik raad dus wel aan om de laatste factuur gewoon te betalen. De verrekening volgt vanzelf :-). 

Uitgelicht topic