Melissa Achten-

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur restwaarde apparatuur

Wegens een brand waren wij genoodzaakt terug te verhuizen naar ons oudelijk huis. Nu hebben we alle apparatuur netjes meegenomen in de originele doos met de verhuizing maar nog geen retourdoos ontvangen van Ziggo.

We hebben nu een factuur ontvangen voor apparatuur dat klaar staat voor verzending. Wat kan ik nu het beste doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Of even afwachten op een reactie van een van de moderators. Of evt zelf even contact opnemen met de helpdesk. of deze link:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIr4...

Bekijk in context

2 Reacties 2
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Of even afwachten op een reactie van een van de moderators. Of evt zelf even contact opnemen met de helpdesk. of deze link:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIr4...
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemorgen Melissa Achten-Stork,

Allereerst welkom op de Community! 🙂

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Alles is inmiddels besproken en opgelost? 🙂

Uitgelicht topic