Ricardogemmink

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

factuur klopt niet

Ik heb het idee dat mijn factuur te hoog is 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Ricardogemmink 
Hmm, dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik weet niet of dit je eerste factuur is of dat je bent overgestapt naar een ander abonnement? Uitleg over je factuur kan je vinden op deze pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/factuur/uitleg/

Mocht er een andere reden zijn dan wil ik je vragen om in je profielinstellingen je postcode, en je huisnummer, te noteren, mits je dit al niet hebt gedaan, want dan kan een medewerker van Ziggo samen met je kijken wat er aan de hand is. Deze komen redelijk vaak online om zien of ze mensen kunnen helpen dus dan komt het zekers wel goed.

En is het probleem inmiddels verholpen met de link, laat het dan ook even weten. Bedankt!

Bekijk in context

7 Reacties 7
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Ricardogemmink 
Hmm, dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik weet niet of dit je eerste factuur is of dat je bent overgestapt naar een ander abonnement? Uitleg over je factuur kan je vinden op deze pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/factuur/uitleg/

Mocht er een andere reden zijn dan wil ik je vragen om in je profielinstellingen je postcode, en je huisnummer, te noteren, mits je dit al niet hebt gedaan, want dan kan een medewerker van Ziggo samen met je kijken wat er aan de hand is. Deze komen redelijk vaak online om zien of ze mensen kunnen helpen dus dan komt het zekers wel goed.

En is het probleem inmiddels verholpen met de link, laat het dan ook even weten. Bedankt!

Ricardogemmink
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verholpen

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

TOP en bedankt voor het melden 

Vonkie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb een abonement  via ziggo vodafone hier wordt onterecht ziggo sport in rekning gebracht

Vonkie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aanbieding  welke per 1-10- zou ingaan is met gratis ziggo sport, wordt nu al vanaf juli in rekening gebracht terwijl oude contract nog tot 23-8 zou lopen en nieuw per 1-10

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Vonkie wrote:

ik heb een abonement  via ziggo vodafone hier wordt onterecht ziggo sport in rekning gebracht

Staan je gegevens wel goed in het systeem bij Vodafone en/of Ziggo @Vonkie ?
Want als er maar een verschil is in adres en/of andere gegevens dan heb je al een probleem. Het best wat je even kan doen is zelf even controleren of alle gegevens in je Mijn Ziggo en My Vodafone gelijk is.

Als dit dan gelijk is, dan kan je het best de klantenservice van Ziggo bellen en/of een chat starten of wachten op een moderator van Ziggo (een medewerker van Ziggo) en die kan dan in het systeem verder kijken wat er aan de hand is. Normaal duurt het tussen de 2 t/m 4 weken maar daar ben je al ver overheen


PS: kijk ook even of je wel de juiste Ziggo Sport hebt aangeklikt!!
Je moet namelijk in je Mijn Ziggo wel kiezen voor het EXTRA TV-pakket naar keuze (zie foto, ik heb gekozen voor Movies & Series L (jij moet dan kiezen voor Sport (zie foto er onder). Dus dat moet je ook even controleren. Er zijn mensen die hebben sport gekozen maar NIET de GRATIS sport keuze van Ziggo!!
 

 

 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

En voor de goede orde, dus NIET voor deze Ziggo Sport Totaal kiezen!!
Want dan moet je gewoon betalen 
 

 

Uitgelicht topic