factuur hoger dan afgesproken.

• 17 juni 2019
  • 5 Reacties
  • 146x Bekeken

Ik heb een factuur niet betaald om dat mij is toegezegd dat ik een jaar lang dezelfde prijs betaal.. namelijk 48 euro en nu krijk ik een factuur van 79 euro

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +15
Dat is een onderwerp dat een moderator waarschijnlijk zal kunnen uitleggen.
Daartoe dient uw postcode en huisnummer in uw profiel te staan. Alleen zichtbaar voor moderators.
Mods komen op werkdagen regelmatig de topics langs.
Reputatie 7
Badge +35
@Ottie_21 Een factuur niet betalen kan leiden tot automatisch afsluiten door een geautomatiseerd systeem.
Er is daar niemand die al de gegevens van 4 miljoen klanten iedere maand langsloopt.

Het beste is altijd betalen en dan contact opnemen met Ziggo, dat heb je al gedaan nu, dan kan een fout verrekend worden met de volgende factuur of een bedrag worden teruggestort.

Laat even weten hoe het één en ander verloopt?

@KBX458 gaf al de juiste tip.
Reputatie 4
Badge +3
@Be rt is opzich inderdaad het beste om een factuur altijd te betalen en vervolgens direct contact op te nemen met het bedrijf hierover. Echter het verschil is behoorlijk groter dan een paar euro. Niet iedereen kan altijd maar grote verschillen even "voorschieten"/opvangen.
Reputatie 7
Badge +35
@vasco_nl Dat is zeker waar, dan is het zo snel mogelijk contact zien te vinden:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Reputatie 7
Hey @Ottie_21 . Welkom hier!
Wanneer je facturen niet laten zien wat je verwachtte/hebt afgesproken, kan dit flink schrikken zijn. Neem in zo'n geval altijd even contact met ons op! Ik zie dat je dit inmiddels gedaan hebt en er een regeling is getroffen voor de openstaande kosten. Top! Jammer dat je eerder niet contact opgenomen hebt. Doordat je meermaals een factuur niet betaald hebt, betaal je op je nieuwste factuur herinnerinskosten. En dat is natuurlijk hartstikke zonde! Voor de volgende keer adviseer ik dus zeker om direct aan de bel te trekken en niet besluiten niet te betalen.

Is er op dit moment nog iets wat ik voor je kan betekenen? 🙂

Reageer