Na 4 maanden toezeggingen, frustraties en vele telefoontjes had Ziggo eindelijk de verlenging van mijn abonnement voor elkaar. Per 1 maart wordt het abonnement voor 1 jaar verlengd en betaalt u per 1 maart de 1e 6 maanden 34,95 per maand aldus de email bevestiging van Ziggo op 22 februari.
Vervolgend ontvang ik de factuur voor 1 maart - 31 maart voor 75,45 ipv 34,95. Dus maar weer voor de zoveelste keer gebeld.
Antwoord: ja meneer, maar wij sturen de factuur per 25 februari en toen is uw korting nog niet ingegaan.
Wacht even: Ziggo stuurt een factuur vooruit dus dan krijg ik niet het bedrag dat is afgesproken gefactureerd? Dus niet het afgesproken contract bedrag maar een ander bedrag dan in mijn contract staat?
Dan ben ik heel benieuwd wat nieuwe klanten met 1e 6 maanden korting op hun eerste factuur hebben staan. Als het goed is 0 want op het moment dat de 1e factuur wordt gestuurd hebben ze nog geen contract. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dan andere regels gelden.
Ben ik gek of is Ziggo gek? Als ik dit bij mijn bedrijf ga doen weet ik heel zeker dat ik geen klanten meer over heb volgend jaar.