Beantwoord

Facturen onduidelijk en niet juist na switch naar next!

  • 22 augustus 2019
  • 5 Reacties
  • 163x Bekeken

Ongeveer eind mei de switch gemaakt naar de next box (dit had paar jaar eerder moeten zijn) want veel trager en slechter dan de horizon box kon ook niet.nu heb ik sindsdien facturen die zwaar onduidelijk zijn en qua bedrag ook behoorlijke proporties aannemen.

mei 29,95€ (ik had nog 50% korting lopen)
juni 140€
juli -22€
aug 159€

Terwijl ik gewoon next go heb die van 67€ zonder bellen.in juni gebeld want ik zag zelf op die factuur van 140€ dat er ten onrechte restwaarde WiFi bolsters op stond terwijl ik die netjes opgestuurd heb.dat was iets van 53€ dus dan hou je nog ongeveer 20€ over wat ik te veel heb betaald,nu heb ik in juli niks betaald maar krijg ik een mailtje van ziggo dat ik niks of te weinig betaald heb,dus in juli weer gebeld.nee het klopt zeggen ze,in augustus krijg je factuur van 67€-22€,nou ok.tot ik gister dus een mail kreeg van ziggo met daarin het bedrag van 159€ en als je dan deze opent dan is er idd 22€ afgetrokken anders was hij bij 200€ 😳

dus in augustus weer gebeld,nee meneer systeem klopt u betaald vooruit en nog andere vage onzin.ik zeg nou mijn rekenmachine zegt toch bij 67€ juni/juli/aug dus 67x3=201€ en niet 299€.de automatische incasso ga ik ook tegenhouden bij de Rabobank tot iemand van ziggo mij hier kan uitleggen wat er hier fout gaat.

met vriendelijke groet een toekomstig KPN klant? 🤔
icon

Best beantwoord door Be rt 22 augustus 2019, 23:57

Ik leg je probleem direct bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen precies vertellen hoe het zit met facturen.
Niet goed, geld terug, wel goed, een duidelijke uitleg.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Ik leg je probleem direct bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen precies vertellen hoe het zit met facturen.
Niet goed, geld terug, wel goed, een duidelijke uitleg.
Helaas nog geen reactie van een moderator of ziggo werknemer.
Reputatie 7
Helaas nog geen reactie van een moderator of ziggo werknemer.
Dat kan 😉
De Ziggo moderatoren moeten wel de gehele community af en dat vergt wat tijd. Ze zullen dit weekend en anders volgende week, begin van de week, je bericht wel hebben gezien en dan komt het vast wel goed. Nog even geduld hebben, dat kan ik alleen maar vragen.

Wat Bert al zegt: Niet goed, geld terug, wel goed, een duidelijke uitleg.
Maar dat komt zekers goed! Geniet maar even van je weekend 🙂
Reputatie 7
Badge +35
@SjimmieVile Is er al wat meer duidelijkheid voor je?
Reputatie 7
Door het bericht van @Be rt komt dit topic weer in beeld. Bedankt hiervoor!

@SjimmieVile Ik heb je een privébericht gestuurd. Hopelijk spreek ik je snel.