Kooistra

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Facturen die al jaren niet kloppen

Wie kan me uitleg geven want word helemaal gek van ziggo en sta op het punt over te stappen, zoveel gedoe altijd met facturen, steeds zal alles automatisch incasso gaan.  Maar word niet gedaan steeds fouten bij ziggo zelf en dan incassokosten die worden beloofd in te trekken maar gebeurt niet echt zo te zien. Eerst hier maar proberen daarna pleur ik het wel op kassa of radar, ben er klaar mee... 

 

 

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Kooistra  De gegevens die u aanleert zijn voor uw medeklanten, want dit is een klant-helpt-klantforum, volstrekt onduidelijk. Heeft u in uw profiel uw postcode en huisnummer vermeld? Dan zal waarschijnlijk een moderator wel in de loop van komende week contact met uw opnemen. 

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Kooistra goed dat je aan de bel trekt! Ik heb je telefonisch niet kunnen bereiken. Van bovenstaande overzicht zijn alleen de bedragen van € 26,- succesvolle automatische afschrijvingen. De rest zijn door u handmatig overgemaakte bedragen. Er is nog wel contact nodig om nieuwe afspraken te maken. Mijn collega zal het van de week nog een keer proberen.

Uitgelicht topic