kaaatje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra kosten omdat Ziggo het abonnement verandert

Ziggo verandert kennelijk in mijn wijk de apparatuur en de naam van het abonnement maar dat wist ik niet. Ik belde hun omdat is steeds storing had en toen zeiden ze uw apparatuur is verouderd en u krijgt nieuwe. En u kunt ook uw internetsnelheid omlaag doen omdat u erg weinig gebruikt.

Dus ineens had ik een nieuw abonnement en moest daarvoor 19 euro activatiekosten betalen en daarbovenop 50 euro voor 2 nieuwe connectoren die de monteur er zonder vragen even opzette, terwijl de bestaande connectoren hooguit 2 jaar oud waren en ook niet de veroorzakers waren van de storing want voordat hij ze er op zette deed de tv en internet het prima met alleen de nieuwe apparatuur.

ik voel me bekocht en na contact niet gehoord door Ziggo, terwijl ik bij hun ben gebleven door de jaren heen vanwege hun persoonlijke aanpak bij problemen. Dat is helaas verleden tijd…..:-(

vinden jullie het in rekening brengen van deze kosten redelijk?

 

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @kaaatje . Welkom hier!

Jeetje, mijn mond valt een beetje open van je bericht hier. Wat een gekke gang van zaken. Zo jouw verhaal lezend is mijn antwoord “nee, dit vind ik zeker niet redelijk”. Ik zoek graag samen met je uit wat er exact gebeurd is, hoe dit gegaan is en hoe we eventuele fouten hierin kunnen oplossen. 

 

Laten we bij het begin beginnen. Je zegt “Ziggo verandert kennelijk in mijn wijk de apparatuur en de naam van het abonnement maar dat wist ik niet". Wat bedoel je hier precies mee? Waar heb je deze informatie vandaan? 

Wanneer heb je contact met ons gehad over de storing die je ervoer?  En begrijp ik goed dat tijdens dit gesprek een nieuw abonnement aangeboden/opgevoerd is waar eenmalige kosten voor betaald moesten worden en dit niet in het gesprek genoemd is? 

Uitgelicht topic