Dave- wrote:
Welkom DuncanS bij de ommunity.
en als je langer klant bent dan 3 maanden in een actie dan kan je per maand opzeggen, is net hoe de datum loopt.
Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt,
Dave- ?
De begindatum van je contract staat overigens, voor zover ik weet, ook niet op je contract. De einddatum zou wel in mijnZiggo zichbaar moeten zijn, maar kunnen wij natuurlijk ook zien.
Maar eigenlijk,
DuncanS , doet dat er nu niet echt toe. Vanwege de prijswijziging heb je namelijk het recht je abonnement sowieso op te zeggen. Al zien we je natuurlijk liever niet gaan! Mocht je toch willen opzeggen; dit kan je doen via www.ziggo.nl/opzeggen. Je oorspronkelijke einddatum is overigens 23 september. Maar goed, je mag dus ook per 1 juli opzeggen vanwege de prijswijziging. In dat geval moet je wel even zelf opzeggen en het niet via de overstap laten doen. T-mobile zal waarschijnlijk niet als "opzegreden" doorgeven dat het door de prijswijziging komt, en dan zal er wel een opzegbevestiging komen.
Kan ik nog iets voor je betekenen hierin?
🙂