1
Vraag
2
Reacties
PeterVissers

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eindversterker verplaatsen?

Hallo Ziggo,

Ik heb voor mijn huis een grijze kast staan met tv kabels erin. Volgens mij heet het een eindversterker. Deze kast staat op gemeentelijke grond, maar recht op de plek waar ik een inrit/uitrit wil maken. Zijn er mogelijkheden om de grijze kast een paar meter te verplaatsen?

Met vriendelijke groet,
Peter Vissers
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi PeterVissers, welkom op de Community! Top dat je het even navraagt, want dit is belangrijk om te weten.

Zulke aanvragen gaan via mijnaansluiting.nl. Daar vul je al de benodigde gegevens in en daarna ontvang je een vrijblijvende offerte. Het is dan aan jou om de knoop door te hakken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Kijk hier eens voor wat meer info.

https://community.ziggo.nl/offtopic-208/verplaatsen-straatkast-37206

https://community.ziggo.nl/offtopic-208/straatkastje-voor-onze-oprit-36080#post364879
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
PeterVissers wrote:
Hallo Ziggo,

Ik heb voor mijn huis een grijze kast staan met tv kabels erin. Volgens mij heet het een eindversterker. Deze kast staat op gemeentelijke grond, maar recht op de plek waar ik een inrit/uitrit wil maken. Zijn er mogelijkheden om de grijze kast een paar meter te verplaatsen?

Met vriendelijke groet,
Peter Vissers



Kan altijd maar je zal het denk ik zelf moeten betalen 😉
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi PeterVissers, welkom op de Community! Top dat je het even navraagt, want dit is belangrijk om te weten.

Zulke aanvragen gaan via mijnaansluiting.nl. Daar vul je al de benodigde gegevens in en daarna ontvang je een vrijblijvende offerte. Het is dan aan jou om de knoop door te hakken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic