Beantwoord

Einddatum contract

• 25 maart 2019
  • 8 reacties
  • 4885 keer bekeken

Goedemorgen,

Kunnen jullie misschien kijken wat de einddatum is van mijn contract? Volgens mij heb ik een 1 jarige abonnement.

Groet, Annette
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 27 maart 2019, 12:36

Goedemiddag @Bouw1987., welkom op onze Community. Goede vraag!

Ik heb het even voor je gecheckt en je abonnement is per 10-04-2019 maandelijks aanpasbaar. Vandaar dat je nu al op je Mijn Ziggo maandelijks aanpasbaar ziet staan, want we hanteren een termijn van een maand. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

8 Reacties

Daar staat altijd maandelijks aanpasbaar
Als dat daar staat is het abonnement inderdaad maandelijks aanpasbaar. Heeft de klant echter een abonnement met een looptijd die nog niet verstreken is, dan wordt daar de contractperiode vermeld.
Reputatie 7
Welkom @Bouw1987. op de community.

Wat voor abonnement gaat het ( zonder prive gegevens ) te vermelden.

Mobiel, TV, Internet of Telefonie.
Graag iets meer waar we iets mee kunnen betekenen voor jou.
Staat dat niet in je Mijn Ziggo?
Ga naar http://www.ziggo.nl en klik bovenaan op Mijn Ziggo>Inloggen
Nog geen Account? Klik Registreren. Je hebt je klantnr nodig.
Dat kun je o.m. vinden bij de gegevens van een automatische incasso van de maandelijkse kosten.
Het gaat om tv/ internet.

Ik heb even gekeken in mijn Ziggo, maar daar kan ik het niet vinden.
Annette, het staat onder de tab "producten".
Reputatie 4
Badge +4
Daar staat altijd maandelijks aanpasbaar
Reputatie 7
Goedemiddag @Bouw1987., welkom op onze Community. Goede vraag!

Ik heb het even voor je gecheckt en je abonnement is per 10-04-2019 maandelijks aanpasbaar. Vandaar dat je nu al op je Mijn Ziggo maandelijks aanpasbaar ziet staan, want we hanteren een termijn van een maand. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Reputatie 4
Badge +4

Daar staat altijd maandelijks aanpasbaarAls dat daar staat is het abonnement inderdaad maandelijks aanpasbaar. Heeft de klant echter een abonnement met een looptijd die nog niet verstreken is, dan wordt daar de contractperiode vermeld.

Bij mijn jaarcontract staat dat er ook