1
Vraag
2
Reacties
Bouw1987.

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Einddatum contract

Goedemorgen,

Kunnen jullie misschien kijken wat de einddatum is van mijn contract? Volgens mij heb ik een 1 jarige abonnement.

Groet, Annette
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Goedemiddag Bouw1987., welkom op onze Community. Goede vraag!

Ik heb het even voor je gecheckt en je abonnement is per 10-04-2019 maandelijks aanpasbaar. Vandaar dat je nu al op je Mijn Ziggo maandelijks aanpasbaar ziet staan, want we hanteren een termijn van een maand. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom Bouw1987. op de community.

Wat voor abonnement gaat het ( zonder prive gegevens ) te vermelden.

Mobiel, TV, Internet of Telefonie.
Graag iets meer waar we iets mee kunnen betekenen voor jou.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Staat dat niet in je Mijn Ziggo?
Ga naar http://www.ziggo.nl en klik bovenaan op Mijn Ziggo>Inloggen
Nog geen Account? Klik Registreren. Je hebt je klantnr nodig.
Dat kun je o.m. vinden bij de gegevens van een automatische incasso van de maandelijkse kosten.
Bouw1987.
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om tv/ internet.

Ik heb even gekeken in mijn Ziggo, maar daar kan ik het niet vinden.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Annette, het staat onder de tab "producten".
Verwijderd account
Niet van toepassing
Daar staat altijd maandelijks aanpasbaar
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
stophoest wrote:
Daar staat altijd maandelijks aanpasbaar

Als dat daar staat is het abonnement inderdaad maandelijks aanpasbaar. Heeft de klant echter een abonnement met een looptijd die nog niet verstreken is, dan wordt daar de contractperiode vermeld.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Goedemiddag Bouw1987., welkom op onze Community. Goede vraag!

Ik heb het even voor je gecheckt en je abonnement is per 10-04-2019 maandelijks aanpasbaar. Vandaar dat je nu al op je Mijn Ziggo maandelijks aanpasbaar ziet staan, want we hanteren een termijn van een maand. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Jan F. wrote:

stophoest wrote:
Daar staat altijd maandelijks aanpasbaar
Als dat daar staat is het abonnement inderdaad maandelijks aanpasbaar. Heeft de klant echter een abonnement met een looptijd die nog niet verstreken is, dan wordt daar de contractperiode vermeld.

Bij mijn jaarcontract staat dat er ook
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic