@marcelboon schreef: “dit omdat ik niet tevreden ben over de apparatuur en de kwaliteit van internet en tv.
het internet is erg instabiel en daar heb ik last van op mijn playstation.”
Dat is sowieso niet goed als je problemen hebt.
Is er al eens gekeken naar je problemen?
Op dit klant helpt klant forum zitten veel ervaren techneuten die al veel goede adviezen hebben kunnen geven en problemen mee opgelost hebben, daarnaast kunnen Ziggo moderators dieper in het systeem kijken om één en ander op te lossen, dan heb je mogelijk tot 21 mei nog een goede verbinding.
Mocht je daar nog zin in hebben en tijd voor over hebben?
Zo ja, beantwoord de vragen.
Zo nee, veel succes verder gewenst.
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?