Beantwoord

Eigen internet wonen

• 22 november 2020
  • 9 reacties
  • 189 keer bekeken

Mijn zoon woont in een instelling voor begeleid wonen en heeft een CAI/ Ziggo aansluiting van het huis dmv een splitter bij de hoofdaansluitng in de meterkast. De woning is nl gedeeld voor twee bewoners.

Mijn vraag is of hij zijn eigen internet kan aanvragen, ondanks dat de hoofdaansluiting gedeeld wordt.

icon

Best beantwoord door Steefb 22 november 2020, 09:21

Dat wordt moeilijk, er kan maar 1 abonnement per aansluiting geleverd worden .

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +17

Heeft u al contact opgenomen met de instelling? Deze is waarschijnlijk de abonnementhouder.

Reputatie 7
Badge +27

Dat wordt moeilijk, er kan maar 1 abonnement per aansluiting geleverd worden .

De instelling heeft zijn eigen (bedrijfs)netwerk, waar hij nu op zit, maar dat is een slechte verbinding dat steeds wegvalt als hij aan het (PS)gamen is. We krijgen tot nu toe helemaal geen uitleg hoe wat en waarom, betreft de huidige verbinding.

Ik wil graag zijn eigen internetverbinding en dan is de volgende stap kijken of de telefoonlijn nog beschikbaar is.

Reputatie 5
Badge +5

@Stego de telefoonlijn gaat via het modem. 

Bedoel het ISRA punt.

Reputatie 5
Badge +5

@Stego Isra punt heeft niks met Ziggo te maken 

Dat begrijp ik, maar als het niet via de kabel gaat ivm 1 abonnement van het huis op de hoofd kabelaansluiting. Dan maar via DSL.

Reputatie 5
Badge +5

@Stego Realiseer wel dat via dsl vaak slechter is

Reputatie 6
Badge +11

Dat begrijp ik, maar als het niet via de kabel gaat ivm 1 abonnement van het huis op de hoofd kabelaansluiting. Dan maar via DSL.

een abonnement bij ziggo gaat niet lukken gezien je zoon op zijn kamer/appartement geen eigen aop(hoofdaansluiting) heeft 

en de zorginstelling al een internet abonnement actief heeft op de coax

Reageer