Niels266

Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

eenmalige kosten wijziging abonnement

goedemiddag,

 

zojuist een wijziging gedaan bij mijn abonnement van mijn schoonfamilie.

Mevrouw aan de telefoon gaf aan dat er geen eenmalige kosten in rekening zou worden gebracht en ik gaf aan dat het ik anders ook niet wilde. Wijziging in abonnement gemaakt en nu zie ik in de bevestigingsmails eenmalige kosten van 19,95 niet conform afspraak. wat nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Niels266 

Dat is zeker niet netjes en ik kan mij dan ook voorstellen dat de bevestiging even rauw op je dak kwam vallen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat er is afgesproken dat wij deze kosten crediteren zodra ze op de factuur staan vermeld. Je mag dan ook altijd via deze weg een seintje geven, dan zorg ik of één van mijn collega's ervoor dat we de eenmalige kosten van € 19,95 direct voor je vergoeden. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Niels266 

Dat is zeker niet netjes en ik kan mij dan ook voorstellen dat de bevestiging even rauw op je dak kwam vallen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat er is afgesproken dat wij deze kosten crediteren zodra ze op de factuur staan vermeld. Je mag dan ook altijd via deze weg een seintje geven, dan zorg ik of één van mijn collega's ervoor dat we de eenmalige kosten van € 19,95 direct voor je vergoeden. 

chedeka

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede middag, ik wil mijn ziggo abonnement wijzigen. Ik wil namelijk van TV max naar TV complete en internetsnel Max naar Giga. De eenmalige kosten zijn voor het verkrijgen van een andere mediabox, zo te lezen op de ziggo site. Maar zowel bij TV Max als bij TV Complete is de mediabox Next.

Waarom moet ik dan alsnog de eenmalige kosten betalen?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
chedeka wrote:

Goede middag, ik wil mijn ziggo abonnement wijzigen. Ik wil namelijk van TV max naar TV complete en internetsnel Max naar Giga. De eenmalige kosten zijn voor het verkrijgen van een andere mediabox, zo te lezen op de ziggo site. Maar zowel bij TV Max als bij TV Complete is de mediabox Next.

Waarom moet ik dan alsnog de eenmalige kosten betalen?

@chedeka 

Je krijgt in dit geval een ander modem/router een die geschikt is voor het Giga netwerk.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @chedeka 
Terechte vraag. Als je hier kijkt dan zie je dat bij TV Complete de Mediabox XL als mediabox in bruikleen wordt geleverd. Wanneer je het pakket zou wijzigen naar Internet Giga en TV Complete dan kom je uit op € 87,05 per maand en krijg je dus de Mediabox XL geleverd ter vervanging van jouw Mediabox Next + de Connectbox Giga. Vandaar de eenmalige kosten van € 19,95. 

Echter, doordat je nu een Mediabox Next hebt kunnen we het pakket wel wijzigen naar een andere variant, namelijk Internet Giga en TV Complete Next. Dit pakket is € 87,55 per maand en dus € 0,50 cent per maand duurder. Je kunt dan alleen wel je Mediabox Next blijven behouden. Ook hier betaal je de eenmalige kosten vanwege de wijziging van het modem.

chedeka

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke , maw ik krijg een andere modem ook?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
chedeka wrote:

Nee, want ik kies voor de tv complete next. En daar zit de Media box next bij.

Klopt maar voor Internet Giga krijg je een andere modem/router!!

chedeka

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke thnx, zal voortaan iets beter doorlezen voordat ik reageer. sorry 

Uitgelicht topic