Badeakatan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mailadres verkeerd doorgegeven

Hi ik heb mijn verkeerde e-mail adres doorgegeven kan dit nog aangepast worden

2 Reacties 2
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


U kan hier wachten totdat een Ziggo mod langs komt, maar sneller is als u m.b.v. de onderstaande informatie contact opneemt met Ziggo:
Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
Facebook Messenger
Twitter
Contactformulier

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hey @Badeakatan en een warm welkom op de Community! Zuur dat je een verkeerd e-mailadres hebt doorgegeven! Gelukkig zijn fouten te herstellen en is dat inmiddels gebeurd, nadat je contact hebt opgenomen met de klantenservice, lees ik. Heel fijn! Als er nog wat is waarbij je hulp wenst, geef gerust een gil. 

Uitgelicht topic