1
Vraag
2
Reageer en help mee
ZWANIE34

Level 3
  • 23Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Dubbel abonnement, één overzetten

Ik heb (ivm de verhuur van een woning) 2 Ziggo-abonnementen op mijn naam staan. De ene is contractvrij en hierop is alles (camera/alarm etc) aangesloten. De andere loopt nog binnen de minimale contractperiode maar is eigenlijk overbodig. Zou er een mogelijkheid bestaan om deze toch op te zeggen en dat dan als een soort zekerheid voor Ziggo er voor het andere abonnement een nieuwe contractperiode van een jaar ingaat?

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

ZWANIE34
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel! Ik heb de gegevens toegevoegd in het profiel. Wie weet heeft een andere klant iets soortgelijks gehad. En anders hoop ik op een reactie van een moderator. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Voor dergelijke aanpassingen is geen standaard oplossing, maar een Ziggo moderator kan dieper kijken in het systeem en zien wat er wel mogelijk is.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @ZWANIE34 - Ik begrijp dat het om hetzelfde adres gaat? Of twee verschillende, maar beide op jouw naam? Per adres kan er in principe maar één abonnement zijn.

Als het er meer zijn, is dat ofwel foutief, ofwel een splitsing van bepaalde diensten (bijvoorbeeld televisie op de één, internet op de ander). Ik heb je even een privébericht gestuurd over de situatie bij het adres dat je in je profiel hebt staan 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic