Beantwoord

Connectbox ja/nee

• 18 oktober 2019
  • 26 reacties
  • 1475 keer bekeken

Mijn vraag is waarom ik niet een nieuwe connectbox heb ontvangen bij mijn medianext box ...zit nog steeds met mijn oude modem hier en wat nu….

icon

Best beantwoord door Serkan Ziggo 18 oktober 2019, 18:48

Goedenavond allen,

@nol130 is in het bezit van een TC7210 en dit is ook een geschikt modem om de snelheid van 500Mbit mee te halen. De TC7210 maakt gebruik van 16 downstreams en kan daarmee snelheden van 500Mbit aan. Het automatische systeem heeft hierop een check gedaan en daarom is er geen ander modem verstuurd. 

@nol130 wil je toch alsnog een Connectbox ontvangen, (deze maakt gebruik van 20 of meer downstreams), dan kan ik je deze ook toesturen. Stuur mij maar een privébericht als ik wat voor je kan betekenen.

@Zeeburgia 

Ik begrijp je denkwijze als dit informatie is wat op de website beschikbaar is. 

Wifi-modem
Je ontvangt een wifi-modem, de Connectbox. Dit is een router en modem in één. Hiermee maak je bedraad of draadloos verbinding met internet.

Je kan hierover bellen met de helpdesk, of wachten tot een Ziggo moderator je topic oppakt.

Check even of je in je profiel ook postcode + huisnr. hebt vermeld (uitsluitend zichtbaar voor de moderators).

Nieuwe klanten krijgen altijd een Connectbox omdat de TC7210 niet meer nieuw geleverd wordt, bestaande klanten worden altijd gecontroleerd op basis van wat ze thuis hebben staan, en daarop kiest het systeem automatisch om een modem toe te sturen. Ik zal eens intern navragen hoe dit nou precies zit, want zo wekken we inderdaad de suggestie dat alleen de Connectbox geschikt is. 

Laten we het verder gezellig te houden. :innocent:  Je wijst iemand op het off-topic reageren, maar dan is je reactie ook off-topic 😉. ‘vergelijkend warenonderzoek’ , hoe verzin je het..:rofl:

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

26 Reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Serkan Ziggo 

Dank voor je aanvullende info en de door jou doorgezette feedback:grinning:

Kan je s.v.p. nog even kijken  in het topic 'Klantenservice beloofd, maar niet gekregen! ?

Dit om na te gaan of de Ubee van de TS inderdaad beter kan worden omgeruild voor een Connectbox, zoals ik en forumlid @hanh vermoeden? Bij voorbaat dank hiervoor.