Na overstap op Ziggo Next blijft Ziggo mij lastig vallen met wanorde. De automatische incasso werkt niet meer. Veel beloftes en na de afspraak nog 1x met ideal te betalen wederom te betalen factuur ontvangen. klantenservice geeft slechte en onjuiste informatie. chat en email gelukkig vastgelegd. met toezegging dat ik de factuur niet hoef te betalen omdat dit met incasso gaat. Flapdrol Robin krijgt het niet op orde.
Goedemorgen
Jammer dat het fout gaat en misschien kan een moderator dit voor je uitzoeken en in orde maken. Zet even in je profiel je huisnummer en postcode dan komen ze er in dit topic op terug.
Ik leg hem voor aan de moderators en dit heeft niks met Robin te maken, het kan de beste overkomen.
Postcode en huisnummer staan al in profiel!!!!
Robin, Dave, Niels en Parimaribo lukt het niet . Nu een “moderator”????
Thnx
Robin, Dave, Niels en Parimaribo lukt het niet . Nu een “moderator”????
Heel erg vervelend allemaal en begrijp dat je het even helemaal gehad hebt. Maar je hoeft toch niet zo af te reageren aan iemand die je wil helpen. En om ook maar gelijk mensen voor flapdrol uit te maken, dat is toch niet nodig?
Dave begrijpt dat het via de klantenservice niet lukt en hij heeft ervaring, hij is niet voor niets Super Expert en weet dat als het via de klantenservice niet helemaal vlotjes verloopt, dat er dan hier op de Community wel een medewerker is die je waarschijnlijk verder kan helpen.
Ik begrijp je frustraties maar er zijn echt mensen die je hier willen helpen en dan is het natuurlijk wel leuk dat als je als helper hier bent, je ook een aardig antwoord terug krijgt. Zoals Dave al zegt, hij heeft iemand van Ziggo om hulp gevraagd en waarschijnlijk zal er vandaag iemand je topic lezen en je verder helpen. Heb nog even geduld en dan komt het vast en zeker wel goed.
In ieder geval een fijne dag gewenst, ik laat het verder over aan Dave en/of een medewerker van Ziggo.
Dank je wel mooi omschreven.
Topic ligt onder de radar bij de moderators en als er iemand vrij is dan wordt het opgepakt.
Door drukte kan het even duren maar het wordt opgepakt.
Hey
Ik zie dat tot nu toe de betaalwijze steeds niet aangepast kan/kon worden in verband met een openstaand saldo. Nu zie ik dat je vandaag nog contact hebt gehad met mijn collega en dat ze je een mail heeft gestuurd met bevestiging van wat er nu afgesproken is en hoe dit opgelost gaat worden. Het moet dus helemaal goed komen, zo!
Dit alles is denk ik veroorzaakt door de “ gratis” on demand bestellingen die toch in rekening zijn gebracht. Of alles nu juist is opgelost kan ik in de chaos niet zien. Ik betaal nu wederom via iDeal link en morgen kan mijn automatisch incasso weer geactiveerd worden.
Vanwege de Community-verhuizing staan we op Alleen-lezen. Hierdoor kun je tijdelijk niet inloggen. Woensdagmiddag, 27 januari, lanceren we de nieuwe Community. Tot dan!
Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.