Vraag

chaos Ziggo - automatisch incasso werkt niet

  • 12 november 2019
  • 10 Reacties
  • 280x Bekeken

Na overstap op Ziggo Next blijft Ziggo mij lastig vallen met wanorde. De automatische incasso werkt niet meer. Veel beloftes en na de afspraak nog 1x met ideal te betalen wederom te betalen factuur ontvangen. klantenservice geeft slechte en onjuiste informatie. chat en email gelukkig vastgelegd. met toezegging dat ik de factuur niet hoef te betalen omdat dit met incasso gaat. Flapdrol Robin krijgt het niet op orde.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 Reacties

Reputatie 7

Goedemorgen @renekok  welkom op de community

Jammer dat het fout gaat en misschien kan een moderator dit voor je uitzoeken en in orde maken. Zet even in je profiel je huisnummer en postcode dan komen ze er in dit topic op terug.

 

Ik leg hem voor aan de moderators en dit heeft niks met Robin te maken, het kan de beste overkomen.

Postcode en huisnummer staan al in profiel!!!!

Robin, Dave, Niels en Parimaribo lukt het niet . Nu een “moderator”????

Reputatie 7

Heb het doorgegeven aan de moderators die komen vanzelf het topic in :blush:

Thnx

Reputatie 7

Robin, Dave, Niels en Parimaribo lukt het niet . Nu een “moderator”????

Heel erg vervelend allemaal en begrijp dat je het even helemaal gehad hebt. Maar je hoeft toch niet zo af te reageren aan iemand die je wil helpen. En om ook maar gelijk mensen voor flapdrol uit te maken, dat is toch niet nodig? 

Dave begrijpt dat het via de klantenservice niet lukt en hij heeft ervaring, hij is niet voor niets Super Expert en weet dat als het via de klantenservice niet helemaal vlotjes verloopt, dat er dan hier op de Community wel een medewerker is die je waarschijnlijk verder kan helpen. 

Ik begrijp je frustraties maar er zijn echt mensen die je hier willen helpen en dan is het natuurlijk wel leuk dat als je als helper hier bent, je ook een aardig antwoord terug krijgt. Zoals Dave al zegt, hij heeft iemand van Ziggo om hulp gevraagd en waarschijnlijk zal er vandaag iemand je topic lezen en je verder helpen. Heb nog even geduld en dan komt het vast en zeker wel goed. 

In ieder geval een fijne dag gewenst, ik laat het verder over aan Dave en/of een medewerker van Ziggo.

Reputatie 7

Thnx

TOP! Het komt echt wel in orde, ook zonder Robin :wink::thumbsup:

Reputatie 7

Dank je wel @EnergieBoy :slight_smile:  mooi omschreven.

 

Topic ligt onder de radar bij de moderators en als er iemand vrij is dan wordt het opgepakt.

 

Door drukte kan het even duren maar het wordt opgepakt.

Reputatie 7

Hey @renekok . Welkom hier! 

Ik zie dat tot nu toe de betaalwijze steeds niet aangepast kan/kon worden in verband met een openstaand saldo. Nu zie ik dat je vandaag nog contact hebt gehad met mijn collega en dat ze je een mail heeft gestuurd met  bevestiging van wat er nu afgesproken is en hoe dit opgelost gaat worden. Het moet dus helemaal goed komen, zo! 

Dit alles is denk ik veroorzaakt door de “ gratis” on demand bestellingen die toch in rekening zijn gebracht. Of alles nu juist is opgelost kan ik in de chaos niet zien. Ik betaal nu wederom via iDeal link en morgen kan mijn automatisch incasso weer geactiveerd worden.