1
Vraag
2
Reacties
Judithelling123

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cashback actie Mediamarkt waar vind ik het ordernummer

Ik moet voor mediamarkt cash back mijn bestel nummer hebben. Echter kan ik die nergens vinden. Waar staat deze?

 

judith

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Goedemorgen @Judithelling123

Welkom op de Community! Tof dat je net klant bent geworden, ook van harte welkom bij Ziggo 🙂 Het ordernummer van je bestelling vind je in de bevestigingsemail van je bestelling. Als je deze ook niet kunt vinden in je mailbox dan horen ik het graag en kijk ik met je mee. 

Als je verdere vragen hebt over de afhandeling of uitbetaling van de cashback actie dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Mediamarkt op telefoonnummer 088 46 40 464. 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Reeds in uw Mijn Ziggo gekeken?

Judithelling123
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja heb ik gekeken maar daar staat het niet tussen

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik weet niet wat u heeft besteld en bij wie. Meer informatie hier vermelden zou er voor kunnen zorgen dat iemand een oplossing weet..

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Ik denk dat zie hier iets heeft besteld en nu bij de MediaMarkt iets wil bestellen, waarvoor ze een code nodig heeft om te bewijzen dat ze heeft meegedaan aan deze actie en dus de cashback korting kan krijgen.
 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Misschien heeft TS dan ook een bevestigingsmail ontvangen waarin die code staat vermeld. Wellicht even in de spam map kijken? Zonder meer informatie is het een kwestie van gissen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Goedemorgen @Judithelling123

Welkom op de Community! Tof dat je net klant bent geworden, ook van harte welkom bij Ziggo 🙂 Het ordernummer van je bestelling vind je in de bevestigingsemail van je bestelling. Als je deze ook niet kunt vinden in je mailbox dan horen ik het graag en kijk ik met je mee. 

Als je verdere vragen hebt over de afhandeling of uitbetaling van de cashback actie dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Mediamarkt op telefoonnummer 088 46 40 464. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic