Sander1985

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bol.com bon via extern bedrijf: ''meer met ziggo''

Net als minimaniac ben ook ik de dupe van MeerMetZiggo die een bol.com cadeaukaart beloofd maar vervolgens nooit levert.

In September 2018 een abonnement besteld via de website van meer met ziggo. Contract ging begin december in.
Na 16 weken maar eens een email verstuurd waar de bon bleef. Inmiddels ruim 30 weken en meerdere telefoontjes en emails verder en nog steeds een hoop beloftes maar geen cadeaukaart.

Ook de oplossing geprobeerd die bij minimaniac wel werkte, maar helemaal geen reactie. Als je ze belt zeggen ze nu dat ze achter lopen met de bol.com kaarten versturen. Maar ruim 30 weken is natuurlijk belachelijk en onacceptabel.

Ik hoop dat Dave-, Be rt en Michael Ziggo mij ook hiermee willen helpen.

Met vriendelijke groet,
Sander
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
OK. ik ben bang dat Ziggo hier niet veel mee kan, maar je weet maar nooit, misschien kan een Ziggo moderator nog iet betekenen, omdat www.meermetziggo.nl van een ander bedrijf is:
MeerMetZiggo.nl is bedacht door en eigendom van Direct Business B.V.

Kamer van Koophandel informatie:

Direct Business B.V.

Hoofdvestiging

Bestaande handelsnamen


Direct Business B.V. | meer | meer met ziggo | meer met energiedirect | meer voordeel | wat voor lezer ben jij

Statutaire naam


Direct Business B.V.


  • KVK 63117096
  • Vestigingsnr. 000032064330
  • Van Miereveldstraat 9
  • 1071DW
  • Amsterdam

63117096 0000 000032064330 Direct Business B.V. Financiële holdings Besloten vennootschap met gewone structuur Houdster- en financieringsmaatschappij

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Van wie moet je die bon krijgen?
Wie moet hem naar je opsturen?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Ziggo medewerkers hebben Ziggo achter hun naam staan.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
***Aangepast elkaar gekruist :blush:***
Sander1985
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Be rt ik moet de bon van MeerMetZiggo krijgen, en zij moeten hem ook opsturen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
OK. ik ben bang dat Ziggo hier niet veel mee kan, maar je weet maar nooit, misschien kan een Ziggo moderator nog iet betekenen, omdat www.meermetziggo.nl van een ander bedrijf is:
MeerMetZiggo.nl is bedacht door en eigendom van Direct Business B.V.

Kamer van Koophandel informatie:

Direct Business B.V.

Hoofdvestiging

Bestaande handelsnamen


Direct Business B.V. | meer | meer met ziggo | meer met energiedirect | meer voordeel | wat voor lezer ben jij

Statutaire naam


Direct Business B.V.


  • KVK 63117096
  • Vestigingsnr. 000032064330
  • Van Miereveldstraat 9
  • 1071DW
  • Amsterdam

63117096 0000 000032064330 Direct Business B.V. Financiële holdings Besloten vennootschap met gewone structuur Houdster- en financieringsmaatschappij
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Goed je zojuist even gesproken te hebben, Sander1985 - zoals besproken hebben wij hier als Ziggo geen inzage in, maar heb ik wel contact gehad met Meer met Ziggo en hebben ze mij verzocht een e-mail hierover te sturen zodat dit uitgezocht kan worden. Zodra ik meer weet, hoor je van me!
Sander1985
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Opgelost!

Nadat Alex Ziggo gebeld en gemaild heeft met MeerMetZiggo heb ik vandaag de bol.com cadeaukaart binnen gekregen (na ruim 30 weken dan de bedoeling was).

Bedankt allemaal!
Petert87

Level 6
  • 121Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes
Goed te lezen dat het opgelost is, alleen jammer dat het zo lang moet duren met zulke tussenaanbieders en het is ineens opgelost als Ziggo zich er zelf mee bemoeid.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Super fijn om te lezen dat je bon eindelijk in bezit hebt, Sander1985. Ik heb Alex hier ook van op de hoogte gebracht. Het heeft te lang moeten duren, maar ik ben blij dat het nu rond is. Veel plezier ermee!

Uitgelicht topic