pa5bu

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Betaaldatum wijzigen

Wilt u de huidige betaaldatum wijzigen naar bijvoorbeeld de 25e van de maand ?

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet ,

H.Buurman

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Top, bedankt voor je snelle reactie @pa5bu . Ik heb het nu voor je aangevraagd. Deze maand wordt je factuur nog via het oude schema geïncasseerd. De maand erop zal het volgens de nieuwe datum gaan, rond de 25e. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @pa5bu 
Dit kan een ziggo medewerker voor je aanpassen. Zodra die je bericht zien dan zullen ze je aanschrijven. Plaats in elk geval in je profielinstellingen je postcode en huisnummer, dan kunnen ze er gelijk mee aan de slag. 

Fijne dag nog!

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hallo @pa5bu , van harte welkom hier!

 

Wel zo handig dat je abonnementen worden afgeschreven op een moment dat voor jou financieel het beste uitkomt. Daar help ik je dan ook graag een handje bij. 

 

Het is zeker mogelijk om ervoor te zorgen dat de betalingen rond de 25e van de maand te doen. Het kan zijn dat dit 1 of 2 dagen afwijkt. Hiervoor moet je overgezet worden in een andere planning. Dat regel ik graag voor je! 

Laat je mij weten of je dat graag wilt? Dan maak ik het in orde.

pa5bu
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor het antwoord.

Ik vind het prima dat de betaling naar de 25e van de maand gaat of nog 1 of 2 dagen later.

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Top, bedankt voor je snelle reactie @pa5bu . Ik heb het nu voor je aangevraagd. Deze maand wordt je factuur nog via het oude schema geïncasseerd. De maand erop zal het volgens de nieuwe datum gaan, rond de 25e. 

pa5bu
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt ! !

Uitgelicht topic