Beantwoord

Bestelling dagpas Fox Sports niet verwerkt in Mijn Ziggo

  • 12 december 2019
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik heb reeds tweemaal (11 december en 12 december) een bestelling geplaatst voor een Fox Sports dagpas voor Zondag 15 december. Beide keren heb ik de melding ‘we hebben je bestelling ontvangen’ gekregen. Echter is er geen bevestigingsmail verstuurd en zie ik dat de dagpas niet is verwerkt in Mijn Ziggo. De smartcard is overigens ingevoerd en actief en de stappen om de dagpas naar de smartcard te versturen zijn allen doorgenomen (o.a. TV half uur aan laten staan). Ik vraag me hierbij af of het bestellen correct is verwerkt door Ziggo en dat er geen dubbele kosten worden verrekend voor de dagpas op dezelfde dag (15 december). Ik hoor graag wat het mogelijke probleem is en welke passende oplossing uitkomst kan bieden.

icon

Best beantwoord door Hanutje 13 december 2019, 09:59

Dank voor de reacties. Het bleek dat de bestellingen in eerste instantie niet doorkwamen in het systeem van Ziggo. Desondanks is het probleem door escalatie inmiddels verholpen. Nu staat de dagpas wel in ‘mijn Ziggo’ verwerkt en kan deze daadwerkelijk geactiveerd worden. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, soms iets eerder.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Een warm welkom op de Ziggo Community @Hanutje. Leuk dat je hier een kijkje neemt!

Logisch dat je wilt weten of het bestellen van de dagpas goed is gegaan! Ik neem graag een dubbelcheck, zodat je zondag 15 december niet voor een vervelende verrassing komt te staan! Op dit moment staan er geen adresgegevens in je profiel. Ik raad je aan om deze even te vermelden in je profiel. Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s). Ik kan dan gelijk een kijkje achter de schermen nemen. :blush:

 

Dank voor de reacties. Het bleek dat de bestellingen in eerste instantie niet doorkwamen in het systeem van Ziggo. Desondanks is het probleem door escalatie inmiddels verholpen. Nu staat de dagpas wel in ‘mijn Ziggo’ verwerkt en kan deze daadwerkelijk geactiveerd worden. 

Ah, fijn dat het al is opgelost @Hanutje. Alvast veel kijkplezier komende zondag! :blush::popcorn: