Richardm74

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische incasso werkt nu al een jaar lang niet

Al een goed jaar geleden heb ik de betaalwijze een keer gewijzigd naar automatische incasso, maar tot op heden werkt het dus totaal niet. Terwijl het in mijn gegevens toch echt goed staat.

Ik krijg steeds maar weer herinnering mailtjes, dat ik mijn factuur nog niet betaald heb, dus moet ik het weer via iDEAL betalen.

Hier al diverse keren voor gebeld, kreeg steeds maar weer te horen "goh ja dat is vervelend maar als u nu deze factuur betaald heeft en u belt dan moet het goed komen", maar dat komt het dus niet, want dit gaat nu al een jaar lang mis, ik wordt er echt schijtziek van.... wanneer komt dit nu wel eens een keer goed?!

Gr. Richard
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Richardm74,

Er gaat zeker iets niet goed! Top dat je dit aangeeft hier. Ik ben er even voor je ingedoken en ik vermoed te weten wat de oorzaak is. Ik stuur je even een pb.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Verwijderd account
Niet van toepassing
Richardm74

Jeetje mina een jaar al snap je frustraties. Be rt zou je dit door kunnen zetten naar de Ziggo mods zodat dit snel opgelost wordt. Richardm74 Zou je in je profiel je postcode en huisnummer willen plaatsen niet zichtbaar op deze community overigens zodat de mods direct in actie kunnen komen. Veel succes met de afwikkeling.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Ik zet hem wel even door naar de Moderators, dit mag niet de bedoeling zijn al een jaar bezig zijn.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Richardm74,

Er gaat zeker iets niet goed! Top dat je dit aangeeft hier. Ik ben er even voor je ingedoken en ik vermoed te weten wat de oorzaak is. Ik stuur je even een pb.

Uitgelicht topic