Hallo
j.verheul83 welkom op onze
Community.
Dit klinkt niet als een fijne ervaring met een stukje door ons gecreëerde bureacratie. Sorry daarvoor! De betaalwijze is door ons verkeerd aangepast nadat het pakket is aangepast. Het is geen excuus, maar een omzetting naar automatische incasso lukt in ons systeem niet als er nog een openstaand bedrag is. Dat is niet te veranderen op korte termijn. Dit is al een paar keer opnieuw en duidelijk uitgelegd, maar toch is er nog iets niet naar wens want anders had je hier immers geen berichtje achter gelaten. Kun je aangeven wat ik voor je kan doen?
Ik heb een check uitgevoerd. Alles was al voor jullie geregeld. De betaalwijze staat correct ingesteld op automatische incasso. Ook staat het openstaande bedrag op € 0,00
🙂 Ik sluit me aan bij mijn collega's: de volgende factuurronde staat er niets meer in de weg voor een automatische incasso.
Sorry dat er zoveel regelwerk achterweg komt en dat je facturen handmatig hebt moeten overmaken door een fout bij de pakketaanpassing, dat wil ik echt even benadrukken.