Beantwoord

Authenticatie probleem bij het inloggen op Mijn Ziggo

  • 6 december 2019
  • 4 Reacties
  • 244x Bekeken

Hallo, Ik heb sinds kort ook Vodafone en de accounts zijn nu ook gekoppeld. Inloggen op mijn Vodafone werkt gewoon. Bij het inloggen op mijnZiggo krijg ik deze melding: Er is iets mis met ons authenticatie systeem. We werken hard aan een oplossing!  Ik kreeg het advies om mijn wachtwoord te veranderen. Heb ik ook gedaan en kwam ook meteen in mijnZiggo. Als ik dan later weer wil inloggen krijg ik weer de melding: Er is iets mis met ons authenticatie systeem. We werken hard aan een oplossing! Ik heb nu al 4x een ander wachtwoord aangemaakt om in mijnZiggo te komen. Het inloggen bij mijnVodafone werkt gewoon. Hoe nu verder?

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 6 december 2019, 13:57

Hi @Dawvie. Welkom op de Ziggo Community!

Wat gek dat je deze melding krijgt te zien sinds je de accounts van Vodafone en Ziggo hebt gekoppeld. Door het koppelen van de accounts krijgen beide accounts de inlog van My Vodafone. Ik heb even een kijkje achter de schermen genomen, ook hier zijn jouw accounts correct gekoppeld. Krijg je deze foutmelding bij het inloggen van Mijn Ziggo ook in een andere internetbrowser? Zo niet, dan raad ik je aan om een cache clean te doen van je huidige internetbrowser. Mogelijk dat er iets in de browser wordt onthouden wat dit veroorzaakt. Hoe je dit kunt doen staat uitgelegd op deze pagina.  Laat je mij weten of dit dé oplossing is? :blush:

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Hi @Dawvie. Welkom op de Ziggo Community!

Wat gek dat je deze melding krijgt te zien sinds je de accounts van Vodafone en Ziggo hebt gekoppeld. Door het koppelen van de accounts krijgen beide accounts de inlog van My Vodafone. Ik heb even een kijkje achter de schermen genomen, ook hier zijn jouw accounts correct gekoppeld. Krijg je deze foutmelding bij het inloggen van Mijn Ziggo ook in een andere internetbrowser? Zo niet, dan raad ik je aan om een cache clean te doen van je huidige internetbrowser. Mogelijk dat er iets in de browser wordt onthouden wat dit veroorzaakt. Hoe je dit kunt doen staat uitgelegd op deze pagina.  Laat je mij weten of dit dé oplossing is? :blush:

“Bij het inloggen op mijnZiggo krijg ik deze melding: Er is iets mis met ons authenticatie systeem.”

Via welke stappen/wegen/websites/zoekpagina's kom je in het inlogscherm van Mijn Ziggo?
Daarvan is afhankelijk welke schermen je te zien krijgt na inloggen.
Onhandig, dat wel.

Als je via de Ziggo website gaat: www.ziggo.nl en dan rechts bovenin op Mijn Ziggo klikt en inloggen, gaat het dan wel goed?

Hi @Dawvie. Welkom op de Ziggo Community!

Wat gek dat je deze melding krijgt te zien sinds je de accounts van Vodafone en Ziggo hebt gekoppeld. Door het koppelen van de accounts krijgen beide accounts de inlog van My Vodafone. Ik heb even een kijkje achter de schermen genomen, ook hier zijn jouw accounts correct gekoppeld. Krijg je deze foutmelding bij het inloggen van Mijn Ziggo ook in een andere internetbrowser? Zo niet, dan raad ik je aan om een cache clean te doen van je huidige internetbrowser. Mogelijk dat er iets in de browser wordt onthouden wat dit veroorzaakt. Hoe je dit kunt doen staat uitgelegd op deze pagina.  Laat je mij weten of dit dé oplossing is? :blush:

Cache clean gedaan bij alles 3 de browsers en het is opgelost bij alle browsers.
Bedankt!

Topper @Dawvie. Fijn om te horen dat het is opgelost. Bedankt voor jouw terugkoppeling en alvast een heel fijn weekend gewenst. :blush: