Hm. Dat het enkel telefonisch kan verbaast bij ook een beetje, moet ik zeggen .
En dat het opzeggen/annuleren niet lukte, dat snap ik al helemaal niet. Je zit immers nog gewoon in je eerste 2 weken.
Ik heb het intern doorgezet naar de juiste afdeling en zorg dat er z.s.m. actie wordt ondernomen.
Wat betreft de opname van het gesprek; ik snap dat je boos bent en het niet eens bent met de gang van zaken. Maar het opnemen van een gesprek en deze openbaar plaatsen, is wettelijk niet toegestaan (volgens artikelen die ik online lees. Voorop gesteld; ik ben geen jurist). Zoals ik het nu zie, schendt jij nu de privacy, waar Ziggo dan weer moeilijk over zou kunnen doen. Nou wil ik hier geen gedoe van maken, dus ik vraag je bij deze of je het bestand/gesprek offline zou willen halen. Ik beloof je op mijn beurt dat ik mijn uiterste best voor je doe om dit zo snel en soepel mogelijk op te lossen.