1
Vraag
2
Reageer en help mee
Harm3

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Andere verwachting

Inverband storing met de Horizon op aanraden in de winkel van Vodafone de mediabox next aangevraagd. Mijn abonnement van €67 zou €0.50 per maand duurder worden en verder zijn er geen kosten werd duidelijk gezegd, zelfs de aanvraag kosten €19,95 hoefde ik niet te betalen. Kreeg de mediabox next binnen 3 dagen thuis en doet het perfect. Een aantal dagen later kreeg ik zomaar zonder aanvraag en uitleg een nieuwe modem toegezonden? En nu komt het , mijn nota voor augustus is niet €67..50 maar €92.69 geworden? Hoe kan dit, wat heeft men niet verteld, wat zijn dit voor praktijken, had ik dit geweten waarschijnlijk een andere keuze gemaakt. Wie weet hier meer van?
8 Reacties 8
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Vervelend dat het allemaal NIET loopt zoals je had verwacht. Ik zou je toch aanraden om contact op te nemen met de Ziggo Helpdesk. Zij kunnen in je gegevens duiken en uitleggen hoe of wat.

Ook kun je zelf even je factuur online bekijken. Misschien wordt je daar ook al iets wijzer uit.

Succes!
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
K_Hlo wrote:
Vervelend dat het allemaal loopt zoals je had verwacht.

Succes!


Het loopt niet zoals hij had verwacht volgens mij :thinking: :wink:
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
twigger wrote:

K_Hlo wrote:
Vervelend dat het allemaal loopt zoals je had verwacht.

Succes!
Het loopt niet zoals hij had verwacht volgens mij :thinking: :wink:


LOL. Typefautjuh. Bedankt. Direct maar even aangepast.... 🙂
Harm3
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt heb de factuur had ik al ingezien , maar die is door de + en ook - bedragen niet duidelijk. De meneer in de Vodafone winkel was zo enthousiast , hij had hem zelf ook en dat voor maar €0.50 per maand meer, er is niet gesproken over meer kosten (ook niet op papier vekregen) en wat ik al schreef de aanvraag kosten regelde hij hoefde ik niet betalen, was benieuwd of anderen ook moesten betalen voor de media next box.
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Waarschijnlijk is het de verrekening met het oude abonnement en is het bedrag wat hebt betaald voor 2 maanden ipv 1.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Wel heel vreemd, wij zijn al vele jaren klant en ons is door twee medewerkers gezegd dat het kwijtschelden van de 19,95 activatiekosten onmogelijk is bij het overstappen op de mediabox next.
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Harm3 wrote:
Klopt heb de factuur had ik al ingezien , maar die is door de + en ook - bedragen niet duidelijk. De meneer in de Vodafone winkel was zo enthousiast , hij had hem zelf ook en dat voor maar €0.50 per maand meer, er is niet gesproken over meer kosten (ook niet op papier vekregen) en wat ik al schreef de aanvraag kosten regelde hij hoefde ik niet betalen, was benieuwd of anderen ook moesten betalen voor de media next box.


Kijk ook vooral even naar de datum van de verschillende + en - regels, dan wordt het vast duidelijker. En anders gewoon even bellen met de klantenservice en je probleem voorleggen.

Mijn ervaring is dat de nota klopt en het, zoals eerder genoemd, een verreking is van de oude en de nieuwe situatie. En die €19,95 doet men alleen bij hoge uitzondering kwijtschelden. Bijvoorbeeld als je veel problemen met de XL box en om die reden de Next neemt.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Het is al ik weet niet hoe lang gebruikelijk bij Ziggo, dat je aktivatiekosten moet betalen bij een vervanging van apparatuur, als het niet gaat over een vervanging door een ander exemplaar tgv van een defekt aan bestaande apparatuur.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic