1
Vraag
2
Reacties
maribijveld

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Alleen TV abonnement met Mediabox next

Ik wil graag alleen een TV abonnement icm. de Mediabox Next welke ik al heb.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
maribijveld wrote:
Jan F. wrote:

Als u al een mediabox Next heeft zonder een bijbehorend abonnement, heeft u die op illegale manier verkregen. Deze box wordt door Ziggo alleen in bruikleen verstrekt bij een abonnement waarin TV max een onderdeel is.


Ik heb nu een ‘Alles-in-1’ abonnement, maar wil een aparte Glasvezel internet verbinding icm met de Mediabox Next.

Maar ik begrijp nu uit alle reacties, dat dat dus niet kan.

Nee, dat kan inderdaad niet. Het is geen abonnementspakket dat door Ziggo wordt aangeboden. Als u Internet start neemt en daarnaast een glasvezelabonnement betaalt u wel meer (of teveel) maar kunt u wel gebruik maken van de hogere snelheden. Technisch is het wel mogelijk.

Bekijk in context

6 Reacties 6
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Dat gaat niet. Je hebt ook een Internet-abo nodig. Voor het TV-abo moet het TV-Max zijn.
Zie: https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/

De voordeligste combinatie is: Tv-Max en Internet-Start.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u al een mediabox Next heeft zonder een bijbehorend abonnement, heeft u die op illegale manier verkregen. Deze box wordt door Ziggo alleen in bruikleen verstrekt bij een abonnement waarin TV max een onderdeel is.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @maribijveld, allereerst welkom op de Community! 

Een korte vraag waarop @hanh je al heeft voorzien van het antwoord zie ik. Het is inderdaad niet mogelijk om alleen een TV abonnement icm. de Mediabox Next bij ons af te nemen. 

maribijveld
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jan F. wrote:

Als u al een mediabox Next heeft zonder een bijbehorend abonnement, heeft u die op illegale manier verkregen. Deze box wordt door Ziggo alleen in bruikleen verstrekt bij een abonnement waarin TV max een onderdeel is.


Ik heb nu een ‘Alles-in-1’ abonnement, maar wil een aparte Glasvezel internet verbinding icm met de Mediabox Next.

Maar ik begrijp nu uit alle reacties, dat dat dus niet kan.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
maribijveld wrote:
Jan F. wrote:

Als u al een mediabox Next heeft zonder een bijbehorend abonnement, heeft u die op illegale manier verkregen. Deze box wordt door Ziggo alleen in bruikleen verstrekt bij een abonnement waarin TV max een onderdeel is.


Ik heb nu een ‘Alles-in-1’ abonnement, maar wil een aparte Glasvezel internet verbinding icm met de Mediabox Next.

Maar ik begrijp nu uit alle reacties, dat dat dus niet kan.

Nee, dat kan inderdaad niet. Het is geen abonnementspakket dat door Ziggo wordt aangeboden. Als u Internet start neemt en daarnaast een glasvezelabonnement betaalt u wel meer (of teveel) maar kunt u wel gebruik maken van de hogere snelheden. Technisch is het wel mogelijk.

Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Als u al een alles in een abonnement heeft met mediabox next, zou dat een Max abonnement zijn. Wilt u alleen internet dan hoort daar geen TV max bii, de next box moet u terug sturen. Ziggo levert aan particulieren geen glasvezel, daarvoor moet u naar KPN of providers via deze KPN glasvezel. U kunt KPN glasvezel internet combineren met Ziggo coax kabel tv, maar dan bent u duurder uit ( twee providers twee abonnementen ).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic