Vraag

Al dagen geen tv en internet nieuwe mediabox next en modem

  • 23 augustus 2019
  • 7 Reacties
  • 124x Bekeken

Woensdag hebben we in een ziggo winkel de mediabox next en modem opgehaald, alles thuis geïnstalleerd. Maar tot nu toe doet niks het. We hebben inmiddels al heel wat keer gebeld met de klantenservice en iedere keer is er een ander probleem en een andere oplossing. Eerst werd verteld dat we 4 uur moesten wachten, daarna werd verteld dat we 24 uur moesten wachten dat is inmiddels 3 dagen geleden. Het laatste werd mij verteld dat het wel 5 dagen kan duren voordat de modem geactiveerd is. Begin er inmiddels goed chagrijnig van te worden om zonder tv en internet te zitten. Het vertrouwen in de klantenservice is inmiddels ook weg aangezien we iedere keer wat anders te horen krijgen. We zijn nu op een punt gekomen dat we eigenlijk de hele zooi willen terugsturen en maar naar een andere provider moeten gaan zoeken. Dus ik hoop eigenlijk dat hier iemand is die wel weet wat er aan de hand is. De oude horizon box terugzetten heeft ook geen zin zeggen ze bij de klanten service want die is al uit het systeem. Groetjes Simone

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +14
Woensdag hebben we in een ziggo winkel de mediabox next en modem opgehaald, alles thuis geïnstalleerd. Maar tot nu toe doet niks het. We hebben inmiddels al heel wat keer gebeld met de klantenservice en iedere keer is er een ander probleem en een andere oplossing. Eerst werd verteld dat we 4 uur moesten wachten, daarna werd verteld dat we 24 uur moesten wachten dat is inmiddels 3 dagen geleden. Het laatste werd mij verteld dat het wel 5 dagen kan duren voordat de modem geactiveerd is. Begin er inmiddels goed chagrijnig van te worden om zonder tv en internet te zitten. Het vertrouwen in de klantenservice is inmiddels ook weg aangezien we iedere keer wat anders te horen krijgen. We zijn nu op een punt gekomen dat we eigenlijk de hele zooi willen terugsturen en maar naar een andere provider moeten gaan zoeken. Dus ik hoop eigenlijk dat hier iemand is die wel weet wat er aan de hand is. De oude horizon box terugzetten heeft ook geen zin zeggen ze bij de klanten service want die is al uit het systeem. Groetjes Simone


Welkom op het forum ;-)

Meestal duurt het idd wel 24 tot 36 uur voordat in alle technische systemen je modem is aangemeld en ook de next.
Over het algemeen worden die dingen gestuurd via postnl en dan ben je al ruim 24 verder en dan heb je een kans dat het werkt.

Ik tag even een van de moderatoren en dan kunnen die even in jou gegevens duiken en je verder helpen.

@Anne B Ziggo of @Marije Ziggo kunnen jullie iets ?
Een installatiemonteur bestellen is ook een optie. Je hebt Installatiegarantie!. Die komt gratis de boel oplossen, tenzij er ook wijzigingen nodig zijn in je eigen netwerkopzet. Coax en of UTP. Daar moet iets voor betaald worden.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/

Woensdag hebben we in een ziggo winkel de mediabox next en modem opgehaald, alles thuis geïnstalleerd. Maar tot nu toe doet niks het. We hebben inmiddels al heel wat keer gebeld met de klantenservice en iedere keer is er een ander probleem en een andere oplossing. Eerst werd verteld dat we 4 uur moesten wachten, daarna werd verteld dat we 24 uur moesten wachten dat is inmiddels 3 dagen geleden. Het laatste werd mij verteld dat het wel 5 dagen kan duren voordat de modem geactiveerd is. Begin er inmiddels goed chagrijnig van te worden om zonder tv en internet te zitten. Het vertrouwen in de klantenservice is inmiddels ook weg aangezien we iedere keer wat anders te horen krijgen. We zijn nu op een punt gekomen dat we eigenlijk de hele zooi willen terugsturen en maar naar een andere provider moeten gaan zoeken. Dus ik hoop eigenlijk dat hier iemand is die wel weet wat er aan de hand is. De oude horizon box terugzetten heeft ook geen zin zeggen ze bij de klanten service want die is al uit het systeem. Groetjes Simone
Welkom op het forum ;-)

Meestal duurt het idd wel 24 tot 36 uur voordat in alle technische systemen je modem is aangemeld en ook de next.
Over het algemeen worden die dingen gestuurd via postnl en dan ben je al ruim 24 verder en dan heb je een kans dat het werkt.

Ik tag even een van de moderatoren en dan kunnen die even in jou gegevens duiken en je verder helpen.

@Anne B Ziggo of @Marije Ziggo kunnen jullie iets ?

Dank je wel, hoop dat de moderators iets kunnen doen. Volgens de laatste medewerker van ziggo ligt het probleem in India ofzo en zijn er bij ziggo software problemen. Kan tot 5 werkdagen duren. Maar na zoveel verschillende berichten te horen hebben gekregen heb ik er geen vertrouwen meer in.
Een installatiemonteur bestellen is ook een optie. Je hebt Installatiegarantie!. Die komt gratis de boel oplossen, tenzij er ook wijzigingen nodig zijn in je eigen netwerkopzet. Coax en of UTP. Daar moet iets voor betaald worden.https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/
Hoi bedankt voor je reactie, die optie kregen we inderdaad als eerste. Alleen het probleem ligt niet bij de installatie kreeg ik later weer te horen.
Reputatie 7
Badge +14
@Ronald Ziggo , ben jij er nog ? ;-)

Ik weet niet zeker of je collega's er zijn . 😉
Reputatie 7
@Krijger75 Sorry voor deze late reactie! Ik vrees dat dit topic er tussendoor is geglipt. Gisteren heb je nog contact met de klantenservice en bleek dat er verkeerde stappen waren ondernomen. Mijn collega heeft dit gisteren proberen recht te zetten. Is dit ook gelukt?
Hoi Sander, klopt maar ook dit kon weer 24 tot 72 uur duren dus we wachten maar weer af. Net nog even gekeken maar nog steeds geen internet. Groetjes Simone